دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 17:12
کارشناس مسائل سیاسی:

مسئولان فقط نزدیک انتخابات دغدغه فرهنگ را دارند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: مسئولان فقط نزدیک انتخابات دغدغه فرهنگ و تهاجم فرهنگی را دارند.
کد خبر : 317158

صباح زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع بسیجیان که بر ضرورت توجه به جنگ رسانه‌ای دشمن تأکید کردند، گفت: جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم از کلیدواژه‌های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و آن‌قدر که ایشان بر تهاجم فرهنگی تأکید دارند و دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود مابقی مسئولان این نگرانی را ندارند و حوزه فرهنگ را مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.


وی با بیان اینکه نباید فرهنگ کالای تبلیغاتی دولت‌مردان و مسئولان باشد، تصریح کرد: مسئولان مانند نمایندگان مجلس و اعضای هیأت دولت فقط  نزدیک انتخابات دغدغه فرهنگ و تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای را دارند، در غیر این صورت حتی در تخصیص بودجه از سوی دولت، این فرهنگ است که مظلوم واقع شده است.


این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای حقایق مربوط به جمهوری اسلامی را وارونه نشان می‌دهد و تصویر ایران را بر اساس امیال سیاسی و نظامی خود معرفی می‌کنند که این طبیعی است، زیرا این سیاست‌ها در راستای کینه‌توزی و سناریوپردازی آن‌ها قابل قبول است اما اینکه نهادهای مسئول و رسانه‌ها در جنگ نرم دشمنان نتوانند نقش آفندی و پدافندی خود را به‌خوبی ایفاء کنند، این قابل هضم نیست.


وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی رسانه‌های داخلی در فضای سیاسی امروز به جای اینکه از جریان اصلی انقلاب اسلامی دفاع کنند و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند به‌گونه‌ای آب در آسیاب دشمن می‌ریزند؛ پس در این شرایط رسانه‌ها باید ماهیت انقلابی خود را حفظ کنند و کمتر درگیر بازی‌های بیهوده سیاسی شوند.


انتهای پیام/4079/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته