دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 13:11
دبیر کل جمعیت هلال احمر خبر داد:

ارسال محموله ۲۰۰ تنی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی به عتبات

دبیر کل جمعیت هلال احمر از ارسال محموله ۲۰۰ تنی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: 26 درمانگاه از سوی داوطلبان خارج از جمعیت و 14 درمانگاه از سوی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در کشور عراق راه اندازی و تجهیز می‌شود.
کد خبر : 317056

به گزارش خبرنگار جامعه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمود محمدی نسب دبیر کل جمعیت هلال احمر در نشست خبری ظهر امروز به مناسبت بارگیری و ارسال محموله دارویی و ملزومات مصرفی پزشکی به عتبات عالیات اظهار کرد:  مجموعه هلال احمر امسال به عنوان عضوی از ستاد مرکزی اربعین مسئول کمیته امداد و نجات مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و ما در دو بخش داخلی و برون مرزی مسئولیت تامین امنیت، کاهش حوادث و خدمت رسانی درمانی را برعهده داریم.


وی با بیان اینکه کمیته ستاد مرکزی اربعین یک برنامه فراجمعیتی است، افزود: امسال 477 پایگاه در داخل مرزهای کشور و در سه استان هم مرز با کشور عراق به زائران خدمت رسانی می‌کنند و ارائه خدمات درمانی برون مرزی نیز با مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر است.


محمودی نسب یادآور شد: امسال درمانگاه‌هایی توسط هلال احمر در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا و برخی از نقاط پرتردد بین نجف و کربلا و محورهای مواصلاتی راه‌اندازی شده است که خدمات درمانی را به زائران ارائه کنند.


دبیر کل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: به طور کلی تاکنون 26 درمانگاه از سوی داوطلبان خارج از جمعیت و 14 درمانگاه از سوی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در کشور عراق راه اندازی و تجهیز می‌شود که در مجموع 40 درمانگاه مستقر در کشور عراق به زائران خدمات درمانی لازم ارائه می‌کنند.


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا اربعین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته