دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 12:35
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 123

صعود چهار تیم آذربایجان‌غربی و شرقی، البرز و سیستان و بلوچستان به نیمه‌نهایی والیبال پسران

چهار تیم آذربایجان‌غربی و شرقی، البرز و سیستان و بلوچستان به دور نیمه‌نهایی مسابقات دسته دوم والیبال پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی صعود کردند.
کد خبر : 31705

به گزارش خبرنگار آنا، عصر دیروز و در مسابقات لیگ دسته دوم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، بازی‌های دور مقدماتی به پایان رسید و از هر گروه دو تیم بالای جدول به دور نیمه‌نهایی راه یافتند و باید برای تعیین فینالیست این مسابقات بصورت ضربدری امروز صبح با هم رقابت کنند و دو تیم پایین جدول نیز برای بقا در لیگ دسته دوم بصورت ضربدری با هم رقابت و در نهایت دو تیم بازنده به لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.


در پایان دیدارهای عصر دیروز، استان سمنان توانست با نتیجه دو بر صفر مقتدرانه از سد فارس عبور کند، سپس دانشجویان لرستان در یک دیدار نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم خوب و قدرتمند سیستان و بلوچستان شدند و در دیدار سوم بازی نزدیک دو تیم خوزستان و آذربایجان شرقی را آذر‌ی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به نفع خود خاتمه دادند.


دیدار پایانی عصر دیروز نیز بین دو تیم البرز و قزوین برگزار شد که دو بر صفر کرجی‌ها پیروز میدان بودند.دو تیم آذربایجان غربی و گیلان نیز عصر دیروز با قرعه استراحت روبه رو شدند.


بر اساس این گزارش در گروه الف تیم سیستان و بلوچستان در دو ست اول و دوم با نتیجه 25بر20 و 25 بر 17 بازی را از تیم دانشجویان لرستان برد و فقط در ست دوم با نتیجه 25 بر12 میدان را به حریف واگذار کرد. تیم سمنان نیز با قدرت توانست از سد فارس در دوست با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 19 بگذرد و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد. دراین گروه علی‌رغم اینکه آذربایجان غربی استراحت داشت ولی کماکان این تیم در صدر قرار دارد .


در گروه ب تیم آذربایجان شرقی توانست حریف خوزستان شود و در دو ست با نتیایج 25 بر 23 و 26بر24 بازی را برد . .دراین گروه البرز نیز در دو ست با نتایج 23بر25 و 31بر29 از سد قزوین گذشت .


در گروه الف، اکنون آذربایجان غربی با 11 امتیاز به تنهایی صدرنشین است و از الان شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید، سیستان و بلوچستان 6 امتیازی است، لرستان و سمنان 5 امتیاز ذخیره کرده‌اند و فارس فقط سه 3 امتیاز به دست آورده است .


در گروه ب البرز با 10 امتیاز اول است و آذربایجان شرقی 9 امتیازی و دوم است و قزوین با 6 امتیاز سوم است؛ گیلانی‌ها 4 امتیاز دارند و خوزستان فقط یک امتیاز اندوخته دارد.


در زیر جدول رده‌بندی گروه‌ها و برنامه بازی‌های صبح امروز به چشم می‌خورد .


مسابقات دور نیمه نهایی امروز از ساعت 9 صبح در سالن ورزشی والیعصر (عج ) برگزار خواهد شد.


گروه الف :




































رتبه



نام تیم استان



امتیاز



1



آذربایجان غربی



11



2



سیستان و بلوچستان



6



3



لرستان



5



4



سمنان



5



5



فارس



3




گروه ب:




































رتبه



نام تیم استان



امتیاز



1



البرز



10



2



آذربایجان شرقی



9



3



قزوین



6



4



گیلان



4



5



خوزستان



1




برنامه بازی‌های امروز صبح چهارشنبه مورخ 14 مرداد 94 :


از ساعت 9 صبح : تیم استان لرستان با استان خوزستان برای تعیین تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته سوم


ساعت 10 صبح : تیم استان فارس با استان گیلان برای تعیین تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته سوم


ساعت 11 صبح : تیم استان آذربایجان غربی با استان آذربایجان شرقی برای تعیین تیم فینالیست


ساعت 12 ظهر : تیم استان سیستان و بلوچستان با استان البرز برای تعیین تیم فینالیست


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته