دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 11:34
نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با آنا:

ارز ثانویه با کمک وزارت ورزش تأمین شد/ اعزام کامل تیم‌ها به مجارستان

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های وزارت ورزش ارز ثانویه تأمین شد و تیم‌ها با ترکیب کامل به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.
کد خبر : 316980

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از کش و قوس فراوان بالاخره ارز ثانویه برای فدراسیون کشتی فراهم شد و تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با ترکیب کامل برای حضور در رقابت‌های جهانی عازم مجارستان می‌شوند. 


حمید بنی‌تمیم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ضمن تأیید این خبر درباره اعزام تیم‌های کشتی به رقابت‌های جهانی گفت: خدا را شکر همه تمهیدات فراهم شد و فدراسیون کشتی به حساب بانک مرکزی پول واریز کرد تا بتوانیم ارز ثانویه دریافت کنیم. البته جا دارد از حمایت‌ وزارت ورزش تشکر کنیم؛ چرا که آنها به بانک مرکزی نامه نوشتند و پیگیر پرداخت ارز ثانویه به فدراسیون کشتی شدند. 


وی ادامه داد: خوشبختانه همانطور که گفتم تمامی کارها انجام شد و امروز و فردا تمام امورات اداری اعزام ملی‌پوشان تمام می‌شود و تیم می‌تواند با ترکیب کامل به مجارستان اعزام شود. متأسفانه در این چند وقت اخیر به دلیل گرانی ارز شرایط سختی برای فدراسیون کشتی به وجود آمده بود اما با کمک و حمایت وزارت ورزش مشکلات کمی برطرف شد. 


نایب رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: با توجه به گرانی ارز و بلیت هواپیما تصمیم بر این است که هیچ نفر اضافه‌ای به مجارستان اعزام نشود و حتی سرپرست‌ تیم‌ها هم به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شوند و تنها کشتی‌گیران و کادر فنی راهی این کشور خواهند شد. طبق برنامه‌، چهارشنبه هفته جاری تیم کشتی آزاد اعزام می‌شود و بامداد شنبه هم تیم کشتی فرنگی به این کشور خواهند رفت. 


بنی‌تمیم گفت: امیدوارم  تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها نتیجه قابل قبولی کسب کنند. کشتی‌گیران چندین ماه است که در اردوی تیم ملی بودند و اگر تیم به صورت ناقص به این رقابت‌ها اعزام می‌شد باعث بی‌انگیزگی ملی‌پوشان می‌شد. خدا را شکر با همراهی وزارت ورزش مشکلات رفع شد و حالا امیدواریم که کشتی‌گیران نتایج قابل‌قبولی کسب کنند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته