دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 23:47
مسئول شاخه جوانان جمنا:

مسئولان اگر می‌خواهند کشور با صلابت باشد باید از جوانان استفاده کنند

مسئول شاخه جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: مسئولان موظف هستند، اگر می‌خواهند مشکلات حل بشود، اگر می‌خواهند کشور پیشرفت کند، و اگر می‌خواهند که ایران با صلابت باشد، باید از جوانان استفاده کنند.
کد خبر : 316936
3828604_715.jpg

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب و تأکید بر جوان‌گرایی اظهار کرد: اولاً اینکه صحبت‌های رهبری محوریت اصلی آن جوانان بودند و می‌شود گفت مخاطب 90 درصد صحبت‌های رهبری مسئولان بازنشسته بودند که از جوانان که موتور محرکه کشور هستند، استفاده و بهره کافی را ببرند.


وی با بیان اینکه محور دوم عدم اعتماد به استکبار بود؛ یعنی عدم اعتماد به آمریکا و حفظ عزت و استقلال جمهوری اسلامی، افزود: محور سوم، داشتن صلابت و نداشتن غرور است؛ یعنی اکنون ما صلابت داریم اما حضرت آقا تأکید کردند که مغرور نشویم و به راهمان با صلابت ادامه بدهیم.


مسئول شاخه جوانان جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب در سخنانشان اشاره می‌کنند به آن عیب واقعی؛ عیب واقعی این است که فکر کنیم راه‌حل فقط مذاکره است؛ یعنی بنشینیم در برابر آمریکا و مذاکره داشته باشیم تا همه مشکلات ما حل بشود؛ نخیر این‌گونه نیست و مقام معظم رهبری خوب اینجا به مسئولان تَشَر می‌زنند که راه‌حل مشکلات ما فقط جوانان هستند.


وی ادامه داد: الآن مخاطب اصلی کشور از سوی مردم و رهبری مسئولان هستند که این‌ها موظف هستند، اگر می‌خواهند مشکلات حل بشود، اگر می‌خواهند کشور پیشرفت کند، و اگر می‌خواهند که ایران با صلابت باشد، باید از جوانان استفاده کنند.


انتهای پیام/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته