دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی:

مدارس تیزهوشان سما به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی عنوان کرد که به‌زودی مدارس تیزهوشان سما را راه‌اندازی و با آزمون ورودی از بین دانش‌آموزان نمونه و نخبه ثبت نام خواهیم کرد.
کد خبر : 316747
photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۸_۱۸-۴۰-۴۷.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مراغه، محمد نریمانی‌راد در بازدید چندساعته از آموزشکده و مدارس سما مراغه گفت: عملکرد معاونت سما مراغه در زمینه‌های مختلف رضایت‌بخش و الگویی مناسب برای استان آذربایجان شرقی است.

وی گفت: مدارس باید به کودکان و نوجوانان کمک کنند تا شهروندانی مسئول، مشارکت‌کنندگانی فعال در امور اجتماعی و فرهنگی، یادگیرندگانی موفق و علاقه‌مند و افرادی متکی به خود و قابل اعتماد به بار آیند و برای این مهم هر روز نیازمند تربیت و حقوق شهروندی در مدارس هستیم.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی افزود: توانمندسازی مدیران و فعال‌سازی مربیان پرورشی مدارس سما باید سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مراغه خطاب به دانش‌آموزان و مدیران مدارس سما گفت: به‌زودی مدارس تیزهوشان سما را راه‌اندازی خواهیم کرد و در محیطی متفاوت با امکاناتی بیشتر و دبیران نمونه و مجرب با آزمون ورودی از بین دانش‌آموزان نمونه و نخبه ثبت نام خواهیم کرد.

نریمانی همراه معاون سما مراغه با حضور در پنج مدرسه سما از نحوه تدریس معلمان بازدید و مشکلات مدارس را به‌طور مستقیم از آنان جویا شد.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته