دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر از تئاتر باران

تخفیف 40 درصدی «کافه فرانسه» برای دانشجویان

بلیت نمایش «کافه فرانسه» کاری از مهران رنج‌بر همه روزه برای دانشجویان تخفیف‌دار شد.
کد خبر : 31662

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی تئاترباران، نمایش «کافه فرانسه» با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب‌تر برای دیدار دانشجویان از این نمایش و با موافقت مدیر مجموعه تئاتر باران، دانشجویان همه رشته‌های تحصیلی می‌توانند در همه روزهای هفته با تهیه بلیت با 40 درصد تخفیف به تماشای «کافه فرانسه» بنشینند.


دانشجویان باید با ارائه کارت دانشجویی معتبر حداقل 45 دقیقه قبل از شروع نمایش با مراجعه حضوری به گیشه فروش تئاتر باران، بلیت نمایش «کافه فرانسه» را در تمام روزهای هفته تا پایان اجرا با تخفیف تهیه و از این نمایش دیدار کنند.


«کافه فرانسه» بر اساس قصه‌ای از امیرحسین چهل‌تن روایت دو جامعه‌شناس ایرانی در فرانسه است که جامعه شناس نیستند، روایت دو باسواد ایرانی در فرانسه است که باسواد نیستند، روایت دو نویسنده ایرانی در فرانسه است که نویسنده نیستند!


حمیدرضا نعیمی، آیدا آب‌پرور و مهران رنج‌بر بازیگران این نمایش هستند.


دیگر عوامل این نمایش هم عبارتند از طراح صحنه و لباس: مهران رنجبر، طراح نور: آیدا آب‌پرور، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، منشی صحنه: روژان کردنژاد، مدیر صحنه: حافظ وقار کاشانی، دستیار صحنه: امیرحسین میرزایی، اجرای دکور: محمد حسین نفری آزاد، عکس و تیزر: رضا موسوی، سینا عدلی، طراح پوستر و بروشور: گروه مادوتا با الهام از بنکسی و مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی.



نمایش«سعادت لرزان مردمان تیره روز» دو اجرایی شد


نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» به کارگردانی محسن علیخانی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه14 ،15و 16 مرداد دو اجرا خواهد داشت.


با توجه به استقبال تماشاگران نمایش«سعادت لرزان مردمان تیره روز» در سه روز آخر هفته با دو اجرا میزبان علاقه‌مندان خود خواهد بود.


این نمایش تولید کمپانی تئاتر باران است و ستاره اسکندری، فهیمه امن زاده، مریم باقری، شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، فرزین صابونی و پونه عبدالکریم زاده در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.


این نمایش در روزهای یاد شده در دو سانس 19:45 و ۲1:30 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.


علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیک8 مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته