دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 05:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز:

15 طرح اقتصادی و دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز پیگیری می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز عنوان کرد که در حال پیگیری و اخذ مجوزهای لازم برای 15 طرح اقتصادی و دانش‌بنیان در این واحد دانشگاهی هستیم.
کد خبر : 316542
1 (1).jpg

اسماعیل درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در الیگودرز با اشاره به آماده‌بودن تمام زمینه‌ها برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب داوطلبان از رشته‌های علوم پزشکی و تحصیلات تکمیلی، این واحد دانشگاهی نیز تلاش کرده تا امکانات لازم برای سال تحصیلی جدید فراهم شود.


وی افزود: امکانات موجود در این واحد دانشگاهی در مقایسه با سایر مراکز آموزش عالی الیگودرز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد که شامل امکانات آموزشی خوب، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز در همه رشته‌ها، سالن چندمنظوره ورزشی با تجهیزات و امکانات پیشرفته و جدید، مراکز تحقیقاتی و گلخانه‌های مجهز، سایت اینترنت مستقل با تجهیزات کامل شبکه‌ای، تجهیزات مدرن و کامل دانشکده علوم پزشکی و  استادان مجرب با مرتبه علمی استادیار، دانشیار و استاد و همچنین خوابگاه‌های مجهز با همه امکانات رفاهی است.


رئیس واحد الیگودرز درباره نگرانی خانواده‌ها از بابت پرداخت شهریه فرزندان خود خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی تسهیلات ویژه مالی برای تأمین شهریه متقاضیان و علاقه‌مندان به تحصیل ازجمله انواع وام‌های دانشجویی، وام شهریه، وام هزینه تحصیلی، وام ازدواج، وام کوتاه‌مدت و  بلندمدت صندوق رفاه با بازپرداخت بعد از تحصیل، تقسیط کامل شهریه و... در نظر گرفته است.


درویشی، برنامه و سیاست کلی واحد الیگودرز در سال جدید را توسعه رشته‌های علوم پزشکی و تحصیلات تکمیلی عنوان کرد و ادامه داد: برنامه، سیاست و هدف اصلی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز برای سال تحصیلی جدید، توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی، علوم پزشکی، مجوز راه‌اندازی مجله علمی - پژوهشی کنترل مهندسی و ایجاد امکانات رفاهی برای دانشجویان خواهد بود. 


وی اضافه کرد: ایجاد و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در راستای درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان با توجه به وجود مرکز رشد واحدهای فناوری و فعالیت‌های قابل توجه این مرکز، 15 طرح اقتصادی و دانش‌بنیان در حال پیگیری و اخذ مجوزهای لازم است.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته