دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 05:31
رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

توسعه ورزش دانشگاه با تربیت نیروی سالم و تندرست محقق می‌شود

رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، تربیت نیروی انسانی سالم و تندرست را شرط توسعه ورزش در دانشگاه‌ها دانست.
کد خبر : 316444
0-4300-daneshgah-azad-620x410.jpg

عبدالله محمودآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با اشاره به سیاست راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی بین دانشجویان اظهارکرد: برگزاری منظم و باشکوه رقابت‌ها و همایش‌های ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی برای دانشجویان و کارکنان، نشانه توجه ویژه مسئولان دانشگاه به مقوله تربیت‌بدنی است.

وی حمایت از ورزش دانشگاه را در حفظ و توسعه سلامت جسمی و روانی دانشجویان و کارکنان مهم ارزیابی کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های فیزیکی، منابع انسانی و مدیریتی ورزش دانشگاهی و آموزش و مشاوره علمی ورزشی جزو خدماتی است که تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها باید دنبال کنند.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان خاطرنشان کرد: تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانشگاهیان از طریق کارکردهای فرهنگی و اجتماعی ورزش و ارتقای جایگاه ورزش دانشگاه در کشور و جهان از برنامه‌های این حوزه است.

محمودآبادی، فعالیت در دانشگاه را به‌دلیل حضور جوانان فرهیخته و سکانداران علمی و آینده‌سازان کشور، افتخاری بزرگ دانست و توضیح داد: سعی مجموعه دانشگاه این است که علاوه بر توسعه سلامت و نشاط میان دانشجویان برای درونی‌سازی ورزش به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از شیوه زندگی آنها قدم بردارد. 

انتهای پیام/4062/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته