دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 18:49
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

وظیفه تشکل‌های دانشجویی بصیرت‌افزایی و پویایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، وظیفه تشکل‌های دانشجویی را دانش‌افزایی، بصیرت‌افزایی و پویایی دانست.
کد خبر : 315461
photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۳_۱۴-۱۳-۳۱.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حمدالله منظری توکلی در جمع اعضای تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های کرمان اظهار کرد: تشکل‌های سیاسی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وظایف سنگینی برای نشان‌دادن پیشرفت‌های کشور دارند؛ چراکه دشمنان و معاندان، نقشه‌های شومی را برای خدشه‌دار کردن آرمان‌های انقلاب دارند.

وی عنوان کرد: تشکل‌های سیاسی در سال جاری باید بیش از پیش و با بصیرت کامل در صحنه‌های متفاوت حضور داشته باشند و نبض مسائل اقتصادی، سیاسی و امنیتی را در دست بگیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: هر تشکلی که شکل می‌گیرد، باید گام‌های متعددی را در مسیر تعالی خود بردارد که از این بین می‌توان به دانش‌افزایی، بصیرت‌افزایی و پویایی اشاره کرد.

منظری توکلی تصریح کرد: از همه تشکل‌های دانشجویی درخواست می‌کنیم به یاری مسئولان دانشگاه شتافته تا بتوانیم دانشگاهی اسلامی و درخور شأن اسلام و انقلاب تشکیل دهیم و فرمایش‌های رهبری را منشور عملکرد خود در دانشگاه‌ها قرار دهیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی، هفته دفاع مقدس و ایام شهادت امام حسین(ع) می‌تواند زمینه‌ساز بالابردن عبرت‌آموزی از حماسه‌های عاشورایی دفاع مقدس باشد که به تبع آن، سالی سرشار از ولایتمداری را در دانشگاه‌ها پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب