دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 10:34

سرپرست حراست واحد بین‌المللی جلفا معرفی شد

سرپرست حراست واحد بین‌المللی جلفا در مراسمی با حضور مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و هیات رئیسه و کارکنان این واحد معرفی شد.
کد خبر : 31629

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد بین‌المللی جلفا در این نشست، حراست را بازو و چشم مدیریت و مشاور دانشگاه قلمداد کرد و گفت: حراست باید فردی امین، رازدار، خداترس و مسلط باشد که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح نقش هشداردهنده و پیشگیری کننده از مشکلات را در دانشگاه داشته باشد.


دکتر محمد حسین صادقی، حراست را به عنون پدافند غیرعامل و کمک‌کننده و یاور سیستم در حفظ آبرو و کیان کارکنان و استادان و دانشجویان دانست و اظهار کرد:حراست باید تقویت‌کننده بستر لازم برای انجام فعالیت‌های سیاسی و تشکل‌های سیاسی علمی فرهنگی در چارچوب قوانین و مقررات دانشگاه باشد و به دور از جناح‌های سیاسی در حفظ آبرو و حیثیت افراد و منافع و اموال دانشگاه تلاش کند.


سرپرست واحد بین‌المللی جلفا با تشکر از تلاش‌های صادقانه همکاران در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه بر همکاری با حراست دانشگاه در راستای رفع مشکلات و موفقیت روزافزون واحد بین‌المللی جلفا تاکید کرد.


در ادامه نشست، حکم سرپرستی حراست واحد بین‌المللی جلفا به داور ابوذری ارسی اعطا شد. هومن ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم بر حفظ کرامت و حرمت دانشگاهیان و همچنین بهره‌مندی از اندوخته‌های با ارزش استادان، محققان، کارشناسان و کارکنان ارجمند و نظرات دانشجویان عزیز در راستای ارتقا و اعتلای نظام آموزشی، پژوهشی و فرهنگ بسیجی و انقلابی در سایه تفاهم و صمیمیت و پیشبرد اهداف و سیاست‌های نظام اسلامی تاکید کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته