دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بسته‌های متنوع شبکه 3 سیما برای مخاطبان

این روزها شبکه 3 سیما در کنداکتور برنامه خود برنامه‌های متنوعی برای مخاطب در نظر گرفته است.
کد خبر : 316269
eeeeeeeeee.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از امشب شاهد پخش دو سریال خارجی «افسانه اوک  نیو» و «دلدادگان » از شبکه سه سیما هستیم که این دو سریال پشت سر هم در ساعات 20 بامداد و 20و45 دقیقه پخش خواهد شد.

سریال کره ای «افسانه اوک  نیو» که قرار است امشب اولین قسمت آن پخش شود  70 قسمت 45 دقیقه ای است که زهره شکوفنده مدیریت دوبلاژ آن را بر عهده داشته است زمان می‌برد که مخاطب با سریال همراه بشود. 

این سریال که از هفته پیش تیزرهای آن از شبکه سه پخش شده است از امشب از این شبکه و بازپخش آن روز بعد ساعت یک بامداد و 11 خواهد بود.

 پس از آن هم سریال دلدادگان که با توجه به زمانبندی مناسب و همینطور موقعیت داستان با استقبال روبرو شده قطعا نمی‌تواند مخاطبان خود را از دست بدهد.

شبکه سه سیما در کنداکتور خود بسته‌های متنوعی از آثار را دارد از جمله مسابقه ورزشی «7در3»، مسابقه اطلاعات عمومی (برنده باش) ، برنامه سیاسی اجتماعی (حالا خورشید)، برنامه دخترونه(کاملا دخترونه)، سریال ایرانی و هم سریال خارجی را می‌توان نام برد.

این حجم از آثار و تنوع بسته و برنامه برای مخاطبان است که شبکه سه با برنامه ریزی‌های متنوع به آن فکر کرده است.

حال باید دید که سریال دلدادگان قربانی سریال کره‌ای خواهد شد یا اینکه بیننده چند ساعت پای سریال بنشیند و یا با سردرگمی از این برنامه ریزی خسته میشود یا بر مخاطبان این شبکه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/4046/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته