دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:

برگزاری مرحله نهایی رزمایش «محرم» در منطقه کامیاران

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری مرحله نهایی رزمایش «محرم»، صبح فردا در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو خبر داد.
کد خبر : 316015

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور با اعلام خبر برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم این نیرو از صبح فردا، گفت: پس از برگزاری دو رزمایش امنیتی در جنوب شرق و رزمایش امنیتی سال گذشته در منطقه اشنویه و ارتفاعات کفارستان که دارای نتایج بسیار خوبی بود، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: مرحله نخست این رزمایش با استفاده از 70 درصد یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) مستقر در کردستان از پنج روز گذشته آغاز شده و فردا مرحله نهایی آن به انجام می‌رسد.

وی افزود: مراحل انجام این رزمایش با فراخوان گردان‌های بسیج بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، کوثر استان کردستان آغاز و هم‌زمان یک مرحله رزمایش دفاع شهری با حضور یگان‌های انتظامی، مرزبانی و بسیجیان انجام گرفته که فردا در ارتفاعات شاهوی استان کردستان و منطقه کامیاران مرحله نهایی آن انجام خواهد گرفت.

پاکپور با تشریح اهداف رزمایش محرم اظهار کرد: در این رزمایش امنیتی نیروهای عمل‌کننده آموزش‌های خود را در یک میدان واقعی تمرین کرده و هم‌زمان مناطق موردعلاقه ضدانقلاب را نیز پاک‌سازی خواهند کرد.

انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: خبرگزاری آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته