دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1397 - 14:04
لاریجانی در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

عظمت سپاه در گرو اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قواست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عظمت سپاه در گرو رفتار سنجیده و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا و وارد نشدن به امور خرد به‌خصوص جناح‌های سیاسی درون نظام است.
کد خبر : 315901
201810100239647419.jpg

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با علی لاریجانی دیدار کرد.

در این دیدار حاجی‌صادقی گزارشی از برنامه‌های جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقاء سطح آگاهی دینی پاسداران و بسیجیان ارائه نمودند و با اشاره به سوابق پاسداران در علاقه‌مندی به مباحث ایدئولوژیک از ابتدای انقلاب اسلامی، کوشش فعلی را در راستای افزایش بصیرت دینی آن‌ها و افزایش فضای معنوی در سپاه و دوری گزینی از وارد شدن به دسته‌بندی‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی عنوان کرد.

وی افزود: وظیفه سپاه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر برنامه‌های دشمنان انقلاب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت‌های همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی دانست و مراقبت از عظمت سپاه را درگرو رفتار سنجیده در همه امور و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا و وارد نشدن به امور خرد و بخصوص به گروه‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام است که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد، برشمرد.

ایشان بهره‌گیری از آثار شهید مطهری و سایر بزرگان حوزه اندیشه اسلامی را برای افزایش بنیه دینی و اخلاقی پاسداران، امری مطلوب دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته