دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آینده روشن در انتظار پدیده

پدیده مشهد با یحیی گل‌محمدی روزهای خوشی را سپری می‌کند.
کد خبر : 315985

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پدیده در رقابت‌های لیگ برتر موفق شده صدر جدول را در اختیار داشته باشد و در مسابقه‌های جام حذفی نیز دست به کارهای بزرگی بزند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با کسب 17 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند. آنها در جام حذفی هم دست به کارهای بزرگی زده‌اند، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی موفق شدند ذوب‌آهن را در اصفهان با نتیجه دو بر یک مغلوب کنند و در دور یک‌هشتم نهایی برابر فولاد خوزستان در شرایطی که دو مرتبه عقب افتادند در پایان سه بر دو برنده شدند.

 نکته جالب اینکه در دیدار مقابل فولاد داور در نیمه اول وقت‌های اضافه به اشتباه برای فولاد اعلام پنالتی کرد و باعث عقب افتادن شاگردان گل‌محمدی شد اما آنها در نیمه دوم وقت‌های اضافه دو بار دروازه حریف خوزستانی را باز کردند تا در پایان سه بر دو برنده شوند.

یکی از نکات مهم در پدیده این است که این تیم از بازیکن برجسته‌ای بهره نمی‌برد و بازیکنان نامدار نماینده مشهد نیز پا به سن گذاشته هستند اما گل‌محمدی توانسته اتحاد بسیار خوبی در میان بازیکنان تیمش ایجاد و آنها را آماده دیدار با حریفان کند. اگر پدیده بتواند با همین روند مقابل رقبا نتیجه بگیرد، در پایان فصل می‌توانیم این تیم را در میان تیم‌های برتر رقابت‌ها ببینیم. 

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته