دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم پدیده در گفتگو با آنا:

توجهی به پنالتی اشتباه داور نکردیم/ پدیده به قهرمانی فکر نمی‌کند

مربی تیم پدیده گفت: بازیکنان ما به‌جای‌ِ فکر کردن به پنالتی عجیب و غریب داور، تلاش کردند تا بازنده از زمین خارج نشوند و خوشبختانه به پیروزی رسیدند.
کد خبر : 315852

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص اینکه تیم پدیده به‌رغم پنالتی مشکوکی که داور علیه این تیم گرفت، موفق شد در برابر فولاد در برابر جام حذفی برنده شود، گفت: بعضی وقت‌ها هجمه‌هایی علیه تیمی به‌راه می‌اندازند که می‌تواند به ضرر آن تیم تمام شود. پدیده تلاش می‌کند توجهی به چنین مسائلی نداشته باشد و باوجودآنکه پنالتی عجیب و غریبی علیه ما گرفته شد، توانستیم به بازی برگردیم.

وی افزود: بازیکنان پدیده به‌جای آنکه وقت‌‌شان را صرف آن کنند که چرا داور پنالتی اشتباه و غیرمنتظره‌ای را علیه‌ آنها گرفته، سعی کردند در 15 دقیقه دوم وقت‌های اضافه به مسابقه با فولاد برگردند و خوشبختانه این اتفاق افتاد و در پایان 120 دقیقه سه بر دو به پیروزی رسیدند و راهی دور بعدی جام حذفی شدند.

مربی تیم پدیده در مورد اینکه پدیده چقدر به قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر فکر می‌کند، اظهار کرد: ما اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم. زمان زیادی تا اتمام بازی‌ها باقی‌مانده و نباید هم به‌ دنبال این باشیم که خودمان را قهرمان تصور کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم و تمرکزمان را صرف دیدارها یکی پس از دیگری کنیم.

وی افزود: وظیفه تیم ما این است که به بازی‌های هر هفته خود فکر کند و برای همین به‌نحو احسن به مسئولیتی که پذیرفته‌ایم، فکر خواهیم کرد. بازی فولاد در جام حذفی تمام شده و از امروز به دیدارمان با این تیم در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فکر خواهیم کرد. ما می‌دانیم که نمی‌توان از پله پنجم به پله پانزدهم پرید و مطمئن‌ترین راه این است که پله به پله جلو برویم.

فنایی در مورد مشکلات مالی که تیم پدیده دارد، گفت: مسائل مالی به باشگاه برمی‌گردد. وظیفه ما این است که تیم را به‌گونه‌ای آماده کنیم که اسیر مسائل حاشیه‌ای نشود و وظایف فنی به‌درستی انجام شود. مدیران باشگاه نیز نباید اجازه دهند تمرکز بازیکنان تیم به‌خاطرِ مشکلات مالی به‌غیراز موفقیت درون زمین به جایی دیگر معطوف شود.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته