دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم پدیده در گفتگو با آنا:

ورزشکاران سر گنج ننشسته‌اند/ پدیده با حمایت مالی در بالای جدول باقی می‌ماند

مربی تیم پدیده گفت: ورزشکاران سر گنج ننشسته‌اند و بازیکنان تیم پدیده تا جایی می‌‌توانند، دوام بیاورند.
کد خبر : 314215
76.jpg

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تساوی پدیده در خانه پارس جنوبی جم گفت: مقابل پارس جنوبی بازی بسیار خوبی انجام دادیم و این تیم شانس آورد که در خانه مقابل ما بازنده نشد. البته بازی در شهر جم خیلی سخت است و ما یک مقدار کم‌دقتی کردیم که موفق به کسب تمام امتیازهای دیدار با پارس جنوبی نشدیم. 

وی درباره شادی پس از گل بازیکنان تیم پارس جنوبی گفت: تیم حریف به گل رسید و طبیعی است که بعد از گل زدن خوشحالی می‌کنند. اینکه تعدادی از بازیکنان ذخیره تیم به‌درون زمین آمدند مربوط به داوران است و آنها هستند که باید در خصوص شادی‌های پس از گل تصمیم بگیرند.

مربی تیم پدیده در مورد اینکه تیمش می‌تواند جایگاه صدر جدول را در هفته‌های آینده نیز حفظ کند یا خیر، اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم ما خیلی خوب هستند. آنها حرف‌گوش‌کن و با انضباط هستند. به‌خوبی می‌دانند که برای ماندن در صدر جدول باید شرایطی که در آن قرار دارند را حفظ کنند. 

وی افزود: مشکلات مالی تیم پدیده زیاد است. این موضوع باید حل شود، گرفتاری‌های اقتصادی در جامعه زیاد شده و گرانی‌ها زندگی را برای همه سخت کرده است. اینکه می‌گویند ورزشکاران سر گنج نشسته‌اند، حقیقت ندارد. بازیکنان تیم ما تا یک‌جایی می‌توانند دوام بیاورند و  اگر مسائل اقتصادی که دارند حل نشود، احتمال دارد تمرکزشان را از دست بدهند و در بازی‌هایی که انتظارشان را هم نداریم، امتیاز لازم را نمی‌گیریم.

فنایی در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده اعلام کرده، اگر مسائل اقتصادی حل نشود ممکن است تیمش با مشکل روبرو شود، گفت: باید به آینده تیم خوشبین بود، قول‌هایی داده شده و ما امید داریم که مدیران باشگاه فضایی حاصل کنند که متضرر نشویم. اگر امتیاز از دست بدهیم، در ادامه فصل برای حفظ صدرجدول به دردسرهای مهمی برمی‌خوردیم.

مربی تیم پدیده در خصوص دیدار جمعه این هفته تیمش برابر فولاد خوزستان در جام حذفی، اظهار کرد: بازی بسیار دشواری پیش‌‌رو داریم. فولاد همیشه از تیم‌های خوب فوتبال ایران بوده و اگر دقت نکنیم، ممکن است به موفقیتی که مد نظر داریم نرسیم. 

فنایی در خصوص اینکه پدیده می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود یا خیر، گفت: ما چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی می‌خواهیم بهترین نتیجه‌ها را بگیریم. بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم که در هیچ مسابقه‌ای اشتباه خاصی نداشته باشیم. همه بازی‌ها دشوار است و امیدوارم بتوانیم نتایج قابلِ‌قبولی کسب کنیم.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته