دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 02:26

راز موفقیت پدیده/ نقش ویژه گل‌محمدی

تیم پدیده در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، نتایج بسیار خوبی گرفته است.
کد خبر : 308727

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پدیده در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شروع خوبی نداشت و در هفته نخست در خانه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد اما این تیم در ادامه راه پنج بازی متوالی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است تا با 15 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد.


کسب پنج پیروزی متوالی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بدون شک نمی‌تواند اتفاقی باشد. تمامی تیم‌ها زحمت کشیده‌اند و بهترین بازی خود را انجام داده‌اند ولی تنها این پدیده بوده که توانسته تا اینجای فصل بیش از 80 درصد از بازی‌های خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارد.


پدیده به ترتیب تیم‌های استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان، سپیدرود رشت، پیکان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست داده است. برتری برابر این رقبا کار آسانی نیست اما نماینده مشهدی لیگ برتر توانسته در داخل و خارج از خانه برنده باشد تا صدر جدول را در اختیار داشته باشد.


راز موفقیت پدیده در هدایت مناسب یحیی گل‌محمدی، مربی‌ای با کارنامه موفق در فوتبال ایران است که در این فصل تدابیر ویژه‌ای را مدنظر قرار داد. در ترکیب تیم گل‌محمدی بازیکن بزرگ و نامداری دیده نمی‌شود اما او تمرین‌های پیش‌فصل تیمش را زودتر از بسیاری از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ آغاز و به خوبی تکالیف بازیکنان را درون زمین مشخص کرد. برنامه‌ریزی سرمربی پدیده کاملا حساب‌شده است و بازیکنان این تیم تنها یک هفته زمان نیاز داشتند تا متوجه خواسته‌‌های گل‌محمدی شوند. البته پیروزی‌های پدیده در هفته‌های دوم و سوم در لحظه‌های پایانی به دست آمد اما در سه بازی اخیر، این تیم موفق به کسب پیروزی در جریان بازی شده است. این موضوع گویای آن است که بازیکنان پدیده بازی به بازی بهتر شده‌اند.


تردیدی وجود ندارد که اگر بازیکنان پدیده، بتوانند با همین روند جلو بروند تا پایان فصل یکی از تیم‌های اصلی مدعی قهرمانی به حساب می‌آیند. البته تیم‌هایی در سطح پدیده که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را نداشته‌اند، همواره در میانه فصل با مشکل‌های مختلفی مواجه شده‌اند و از بالا به میانه جدول رسیده‌اند. در این بین استثناهایی مانند استقلال خوزستان وجود داشته‌اند که در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند.


هنر یحیی گل‌محمدی در مربیگری و هدایت تیم پدیده به همراه حمایت مناسب مسئولان این تیم، می‌تواند راهگشای مشهدی‌ها در ادامه فصل باشد. بدون تردید اگر پدیده بتواند در نیم‌فصل اول قهرمان شود، در نیم‌فصل دوم این قابلیت را دارد که برای دفاع از این عنوان، با اعتماد به‌نفس بیشتری به مصاف حریفان برود.


کسب هر پیروزی از هفته هفتم به بعد، فشار روحی را بر تیم پدیده افزایش می‌دهد. یحیی گل‌محمدی در کارنامه‌اش این سابقه را دارد که با تیم نفت‌تهران سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورده است و این فصل با اتکا به تجربه‌ای که از قبل دارد، به سمت موفقیت بیشتر قدم برمی‌دارد. دیدارهای پدیده بیش از گذشته جذاب شده و این وظیفه اعضای تیم است که با حفظ صدر جدول، پدیده این فصل رقابت‌های لیگ برتر شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته