دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1397 - 16:04
کارشناس مسائل سیاسی:

رهبر معظم انقلاب به تفکر مذاکره با آمریکا نهیب زدند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان دیروز به تفکر مذاکره با آمریکا نهیب زدند و مسئولان بهتر است به معیشت مردم رسیدگی کنند.
کد خبر : 315954

احمد بخشایش اردستانی در رابطه با سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا را جایز نمی‌دانند و این افراد را نِق‌زن خطاب کردند، گفت: دو خط فکری در کشور وجود دارد که خط اول فکری اعتقاد دارد ما با آمریکا و غرب دچار سوءتفاهم هستیم و باید این سوءتفاهم حل شود و دومین خط فکری اعتقاد دارد که با غرب و آمریکا مشارکت منافع نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند از وابستگی نظامی و اقتصادی می‌توان رها شد اما از وابستگی فکری خیر، تصریح کرد: تا فکر کسی تغییر کند زمان زیادی می‌برد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان دیروز به تفکر مذاکره با آمریکا نهیب زدند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بیشتر سخنان رهبر معظم انقلاب متوجه مقام‌های مسئول بود، گفت: در دولت و مجلس افرادی وجود دارند که هنوز غرب‌گرا هستند و مسئولان به‌جای طرح مواردی چون مذاکره، بهتر است به معیشت مردم رسیدگی کنند و اگر به معیشت مردم رسیدگی نشود، هرچه‌قدر برای مردم سخن بگوییم فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/4079

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته