دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

قدرت موشکی و دفاعی کشور قابل مذاکره نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت موشکی و دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و نباید قدرت دفاعی را محور مذاکرات قرار دهیم.
کد خبر : 315295
AG8I5150.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که صبح امروز در محل ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: قرآن می‌فرماید حوادثی که در زندگی رخ می‌دهد گاهی ظاهرش تلخ اما نتیجه آن شیرین است.

 وی افزود: حادثه تروریستی اهواز هم مثل این هرچند ظاهرش تلخ است اما نتیجه شیرینی دارد، هرچند ۲۵ خانواده عزیز خود را از دست داده‌اند و داغ‌دار شده‌اند و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم آزرده شدند.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه این حادثه دستاوردهایی هم داشته است گفت: اتحاد، اولین دستاورد این حادثه بود و به دشمن نشان دادیم کور خوانده‌اید که می‌توانید این انسجام را از بین ببرید. فداکاری از دیگر دستاوردهای این حادثه بود، زیرا افرادی بودند که حاضر شدند از جان خود بگذرند تا جان هم‌وطنان را نجات دهند که این خوشایند است. این حادثه باعث شد تا مردم وفاداری خود را به رهبری، اسلام، نظام و کشور نشان دهند و مردم حاضرند تا از همه داشته‌های خود مایه بگذارند تا پای ارزش‌ها بایستند.

محمدحسنی با بیان اینکه این حادثه تروریستی موجب تنفر مردم و جریان‌های سیاسی و فکری از این تروریست‌ها شد، گفت: این تنفر نشان داد  ما با وجود برخی اختلاف‌های فکری اما در دفاع از ارزش‌ها و مسائل امنیتی وحدت رویه داریم. قدرت منطقه‌ای ایران در این حادثه به وضوح نمایان شد و همچنین قدرت و عکس‌العمل فوری نظام در گوشمالی دادن به دشمنان را به رخ کشانده شد.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها در ابتدا خیلی سرخوش بودند، گفت: انتقام‌گیری جمهوری اسلامی برای آن‌ها پشیمان‌کننده بود و با نمایش وحدت میان سپاه و ارتش و حمایت ارتش از عملیات ضربت مُحرم بسیار برای ما شورآفرین است.

 محمدحسنی در ادامه با تأکید بر این مطلب که قدرت موشکی و دفاعی کشور قابل مذاکره نیست، گفت: برای همه شخصیت‌های سیاسی کشور مشخص شد که دستاوردهای دفاعی قابل مذاکره نیست و نباید قدرت دفاعی را محور مذاکرات قرار دهیم. این حادثه تروریستی قدرت جبهه مقاومت را نشان داد و اگر امروز در عراق و سوریه حضور مستشاری نداشتیم، دشمن به داخل خاک کشور نفوذ می‌کرد و لازم است مقتدرتر از گذشته به حمایت از حریم اهل‌بیت (ع) و جبهه مقاومت بپردازیم، لذا عقل می‌گوید جلوی آتش را دورتر از خانه خود بگیر تا خانه‌ات در امان باشد.

 انتهای پیام/۴۰۷۹/4071/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
۰
نه تنها باید مذاکره نکنیم بلکه باید میلیونها موشک و جنگنده درست کنیم و بسازیم و انبار کنیم امنیت فقط در سایه افتدار بوجود میاد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
۰
موشک یک عامل بازدارنده قوی هستش جنگنده و تانک هم همینجور
هلدینگ شایسته