دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1397 - 10:40

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سمنان

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان امضا شد.
کد خبر : 315816
image_2018_10_6-10_35_41_411_LfJ.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، این تفاهم‌نامه با هدف گسترش همکاری‌های پژوهشی و فرهنگی و انجام همکاری‌های آموزشی ازجمله کارگاه‌های تخصصی و موضوعی و هدایت و اجرای پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، انعقاد این تفاهم‌نامه را در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و با هدف بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی و افزایش همکاری بین مؤسسات علمی، آموزشی و پژوهشی عنوان کرد.

عبدالله خالصی‌دوست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پس از چهار دهه تلاش، اکنون با ظرفیت بالای علمی و پژوهشی که در اختیار دارد، می‌تواند بازوی توانمند مشاوره‌ای و اجرایی در زمینه‌های مختلف اجتماعی باشد.

وی اظهار کرد: بررسی اولویت‌های پژوهشی مورد نیاز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و تعریف پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی مناسب، ارائه پیشنهادهای تحقیقاتی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، ارائه خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، ارائه خدمات علمی و تخصصی در زمینه برگزاری سمینارهای تخصصی استانی، ملی و بین‌المللی، انتخاب و معرفی دانشجویان مستعد برای انجام مطالعات و اجرای پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و ارائه پیشنهادهای تألیف و ترجمه کتب تخصصی و موضوعات مورد نیاز، ازجمله تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در این تفاهم‌نامه خواهد بود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان سمنان هم این تفاهم‌نامه را زمینه همکاری‌های مشترک در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و علمی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، برگزاری همایش و کنفرانس‌های استانی، ملی و بین‌المللی مشترک دانست.

محمد جهانشاهی گفت: برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، همکاری علمی در زمینه هدایت و اجرای پروژه‌های دانشجویی و پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی با رویکرد فرهنگی و استفاده از فضاهای دارای قابلیت برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و موضوعی در حوزه‌های مورد نیاز با مشارکت طرفین ازجمله تعهدات این اداره کل در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در دو نسخه، هشت ماده و 29 بند تنظیم شد و به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته