دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خط آتش بی‌فروغ کهکشانی‌ها بدون رونالدو

تیم رئال‌مادرید در روزهایی که رونالدو را در اختیار ندارد در خط حمله فروغ سال‌های گذشته را ندارد و هرگز یک تیم مدعی در لالیگا و چمپیونزلیگ نشان نداده است.
کد خبر : 315815

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم رئال‌مادرید بدون رونالدو روزهای تاریکی را پشت‌سر می‌گذارد و لوپتگی هنوز نتوانسته کهکشانی‌ها را به دور برد برساند.

دیدارهای اخیر قوهای سپید نشان می‌دهد که نقشه فلورنتینو پرز برای بازیابی رئال‌مادرید پس از خروج سی‌آر‌سون از این تیم جواب نداده و باید فکر اساسی برای خط آتش این تیم بشود.

رئال‌مادرید که پس از جدایی کریستیانو رونالدو نتوانست مهاجمی در حد و اندازه‌های کریس جذب کند، تنها ماریانو را از لیون به خدمت گرفت تا بنزما به تنهایی در خط حمله بار گلزنی را به دوش نکشد.

نیمار و ام‌باپه (پاری‌سن‌ژرمن)، هری کین (تاتنهام)، ادن هازارد (چلسی)، پائولو دیبالا (یوونتوس) و ... نام‌های پرطمطراقی بودند که پرز با وجود تلاش بسیار و استفاده از همه ابزار موفق به جذب آنها نشد.

جای فوق‌ستاره در خط حمله رئال‌مادرید به شدت احساس می‌شود و اخباری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه پرز به لوپتگی دستور داده که با این بازیکنان کارش را ادامه دهد و فکر جذب فوق‌ستاره را از ذهن خود خارج کند.

با این شرایط اگر لوپتگی نتواند فکری به حال تیمش بکند ممکن است کهکشانی‌ها حذف زودهنگام لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرند و در لالیگا نیز توان رقابت با بارسلونا را نداشته باشند.

انتهای پیام/4078/ 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته