دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر؛

دومین آزمون شفر مقابل نفت مسجدسلیمان/ استقلال در اندیشه تک‌رقمی شدن

وینفرد شفر در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود که هفته گذشته موفق شد این تیم را شکست دهد.
کد خبر : 315773
1397070216284658515488934.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند.

دو تیم در حالی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که چهار روز پیش در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی با هم بازی کردند و این نماینده تهران بود که در پایان 120 دقیقه به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد و راهی دور یک‌هشتم نهایی شد.

آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر با فقر شدید گل‌زنی مواجه شده‌اند. آنها در 7 بازی که انجام دادند تنها پنج گل زده‌اند و نزدیک به 400 دقیقه است که در رسیدن به گل ناکام بوده‌اند. شاگردان وینفرد شفر به‌واسطه معضل گل‌زنی که تا اینجا داشته‌اند با کسب هشت امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و امروز در صورت پیروزی برابر حریف به امتیاز 11 می‌رسند و به رده هفتم صعود می‌کنند. 

زردپوشان مسجدسلیمان که فصل را با عبدالله ویسی آغاز کردند با نتایج ناامیدکننده‌ای که با این مربی به‌دست‌آوردند علیرضا مرزبان را جایگزین وی کردند ولی با او هم در کسب نتیجه ناکام بوده‌اند و با سه امتیاز در رده پانزدهم جدول 16 تیمی ایستاده‌اند. آنها جزء تیم‌هایی هستند که هنوز بُردی را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کسب نکردند و در دیدار امروز به دنبال آن هستند تا اولین سه امتیاز را دشت کنند. برتری برابر استقلال موجب می‌شود تا شاگردان مرزبان 6 امتیازی شوند ولی نمی‌توانند به رتبه چهاردهم صعود کنند و جای صنعت‌نفت آبادان را بگیرند، مگر اینکه با اختلاف چهار گل استقلال را شکست دهند که کسب چنین پیروزی برای نفتی‌‌ها غیرممکن است. 

وینفرد شفر در بازی امروز نمی‌تواند از مارکوس نیومایر، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی آقاخان و میثم تیموری به‌خاطرِ مصدومیت استفاده کند. البته این بازیکنان در تمامی بازی‌های این فصل مصدوم بوده‌اند و در میان آنها تنها نیومایر بوده که در سه بازی فرصت بازی برای استقلال را پیدا کرده است. علیرضا مرزبان هم در دیدار با حریف تهرانی نمی‌تواند از یوسف وکیا مدافع باتجربه‌اش را به‌دلیلِ مصدومیت استفاده کند. 

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته