دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس فوتبال در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

همدلی، کلید گم شده تیم شفر/ استقلال مشکل فنی و مدیریتی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: فصل گذشته تیم استقلال دارای انسجام تیمی و تاکتیکی بود و بازیکنان با یکدیگر همدل بودند اما به‌ نظر می‌رسد این همدلی در تیم کنونی وجود ندارد.
کد خبر : 315290
IMG_20180927_190835_633-01.jpeg

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به بازی شب گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: استقلال در این دیدار نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بود و انسجام تیمی داشت و بازیکنان دستور تاکتیکی کادر فنی را به‌ خوبی در زمین پیاده کردند. 

وی با بیان اینکه تعویض‌هایی که شفر شب گذشته در دیدار با نماینده مسجد سلیمان انجام داد به‌جا بود، اضافه کرد: بازیکنان هنوز به هماهنگی لازم با یکدیگر دست نیافته‌اند و زمان می‌برد تا به انسجام تیمی دست پیدا کنند. 

پیشکسوت استقلال با اشاره به بازی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: این تیم ساختار دفاعی و هجومی خوبی دارد و حتی امیر قلعه‌نویی بارها از این تیم تعریف کرده است. 

همدانی با اشاره به مشکلات کنونی استقلال در بُعد فنی بیان کرد: استقلال هنوز به شرایط ایده‌آل دست پیدا نکرده است و مشکل فنی این تیم را اذیت می‌کند، به‌ طوری که این تیم حتی در بیرون از مستطیل سبز نیز مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

وی با مقایسه تیم کنونی استقلال با تیم فصل گذشته یادآور شد: فصل گذشته تیم استقلال دارای انسجام تیمی و تاکتیکی بود و بازیکنان با یکدیگر همدل بودند اما به‌ نظر می‌رسد این همدلی در تیم کنونی وجود ندارد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه استقلال کنونی تیمی نوپاست و بازیکنان برای رسیدن به شرایط ایده‌ال به زمان نیاز دارند، متذکر شد: در صورتی که وحدت تیمی و تاکتیکی در این تیم ایجاد شود می‌تواند برای هر حریفی مشکل‌ساز شود، اما متأسفانه با جدایی بازیکنان تأثیرگذار از این تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید شفر برای ساختن تیمی در حد و اندازه استقلال نیاز به زمان دارد. 

همدانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل السد قطر و پیروزی نماینده کشورمان اظهار کرد: پرسپولیس واقعاً استحقاق این پیروزی را داشت و ایستادگی بازیکنان مقابل تیم میلیون دلاری حریف کارساز شد و شاگردان برانکو با شایستگی بر تیم حریف غلبه کردند. 

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته