دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 16:16
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 112

اصفهانی‌ها در جدال صدرنشینی، دختران بروجردی را بردند

دختران بلندقامت اصفهان موفق شدند علاوه بر پیروزی برابر تیم بروجرد به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی رقابت‌های بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور صعود کنند.
کد خبر : 31556

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، روز سوم مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با راهیابی دو تیم اصفهان و بروجرد به مرحله بعد پیگیری شد.


این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.


در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.


در دومین مسابقه روز سوم دو تیم مدعی اصفهان و بروجرد با قضاوت نفشه بجنوردی، منصوره علیخانی و شورا اشترانی به مصاف هم رفتند که در پایان اصفهانی‌ها با پیروزی قاطع برابر حریف خود به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کردند.


اصفهانی‌ها که در این مسابقات نشان داده‌اند تیم مسنجمی را به همدان آورده‌اند در این بازی در هر چهار کوارتر قاطعانه برابر حریف لرستانی خود با نتایج 17 بر 12، 16 بر 6، 16 بر هشت و 16 بر هفت به برتری رسیدند.



در مجموع بازی، اصفهانی‌ها با اختلاف 32 امتیازی توانستند با حساب 65 بر 33 به پیروزی برسند تا یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی و صعود به دسته اول این رقابت‌ها لقب بگیرند.


در این گروه دو تیم گیلان و بندرعباس به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر و تیم سوم مشخص شود.


با نتایج به دست آمده تیم اصفهان که رتبه سوم گروه را از آن خود کرده است باید برابر تیم دوم گروه «ج» به میدان برود و همچنین تیم بروجرد که دوم این گروه شده باید تیم نخست گروه «ج» بازی سختی را برگزار کند.


این رقابت‌ها امروز با انجام 4 بازی دیگر روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد تا در نهایت هشت تیم صعودکننده به مرحله بعدی و همچنین کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مشخص شوند.


ادامه بازی‌های روز سه‌شنبه 13 مرداد به شرح زیر است:


بازی سوم: خوزستان ـ چهارمحال بختیاری


بازی چهارم: قم ـ کرمانشاه


بازی پنجم: گیلان ـ بندرعباس


بازی ششم: کرمان ـ زنجان


مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.


به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته