دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 15:23
برای دومین دوره؛

رئیس هیات مدیره انجمن مواد جهش‌زای زیست محیطی ایران تعیین شد

رئیس هیات مدیره انجمن مواد جهش‌زای زیست محیطی ایران برای دومین دوره متوالی از سوی اعضای این انجمن تعیین شد.
کد خبر : 31535

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین جلسه هیات مدیره دوره جدید انجمن مواد جهش‌زای زیست‌محیطی ایران با حضور اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره شامل دکتر سید مهدی رضایت، رئیس واحد علوم دارویی و استاد سم‌شناسی و داروشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سپیده اربابی دانشیار سم‌شناسی و معاون پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سروش مدبری استادیار دانشکده علوم دانشگاه تهران، دکتر محمد کاظم کوهی استادیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، دکتر طلعت قانع استادیار و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو، مهندس شینا انصاری از دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس لیلا پزشک مدیر داخلی کمیته فناوری نانو سازمان غذا و دارو در اتاق شورای حوزه ریاست واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد برگزار شد.


این جلسه با ارائه گزارش و برشمردن نقاط قوت و ضعف هیات مدیره دوره قبل از سوی دکتر سپیده اربابی آغاز شد. سپس هر یک از اعضا به معرفی خود، سوابق علمی و اجرایی و توانایی­‌های خود برای پیشبرد اهداف انجمن پرداختند.


رئیس واحد علوم دارویی و عضو هیات موسس این انجمن با ابراز خرسندی از حضور در ترکیب هیات مدیره جدید، قول همکاری و حمایت از فعالیت­‌های انجمن را در واحد علوم دارویی و دانشگاه علوم پزشکی تهران داد.


در پایان این جلسه دکتر سپیده اربابی و دکتر سروش مدبری به عنوان رئیس و نایب رئیس این انجمن تعیین و مقرر شد تا در جلسه آتی هیات مدیره نقشه راه دوره 3 ساله انجمن بر اساس سند راهبردی 5 ساله را تدوین کند.


اعضای هیات مدیره و بازرسان جدید این انجمن در انتخابات مجمع عمومی 20 خرداد 1394 در حضور نماینده کمیسیون انجمن‌­های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با آرای اعضای پیوسته انجمن تعیین شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته