دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1397 - 05:30
رئیس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه اروپا تأکید کرد:

نگرش مثبت آزادی‌خواهان اروپا به مقاومت ایران در برابر استکبار

رئیس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه اروپا از نگرش مثبت جریان‌های آزادی‌خواه به مقاومت ایران در مقابل استکبار خبر داد.
کد خبر : 315245

دکتر رضا رمضانی گیلانی در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا اظهار کرد: جریان‌های آزادی‌خواه در اروپا و جهان اسلام نگرشی مثبت به مقاومت ملت و نظام اسلامی ایران در مقابل استکبار دارند.

ریاست اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه اروپا با بیان اینکه ملت‌های مسلمان اروپا مقاومت و مقابله ایران با زیاده‌خواهی‌های آمریکا را ضروری می‌دانند، افزود: مردم کشورهایی مانند بلژیک، فرانسه و آلمان، دخالت ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مسائل کشورهای خود را اصلاً قبول ندارند و موضع منفی نسبت به این کشور دارند.

وی که پیش‌تر ریاست مرکز اسلامی هامبورگ را بر عهده داشت با اشاره به اینکه در نماز جمعه‌های هامبورگ از سوی علمای اسلام اعلام می‌شود که ایران با هرگونه حمله تروریستی و اقدام نظامی علیه مردم بی‌گناه مخالف است، تصریح کرد که ایران هرگونه حمله تروریستی از پاریس تا تهران را محکوم می‌کند.

رمضانی با بیان اینکه باید حملات عربستان علیه مردم یمن و کشتار مسلمانان میانماری و بحرینی توسط نظام‌های حاکم آن‌ها را نیز محکوم کرد و برای توقف آن راهی جست، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که اروپایی‌ها با گروه‌های تروریستی و افراطی در اروپا مقابله می‌کنند باید از کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان نیز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/4082

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین یمن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته