دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 00:35
دبیر اجرایی کنفرانس ملی درمان نوین سردرد:

راهکارهای درمانی جدید سردرد در سالمندان ارائه می‌شود

دبیر اجرایی کنفرانس ملی درمان نوین سردرد گفت:یکی از دغدغه‌های جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سالمندی و سلامت روانی است. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان در کشور، سلامت جسمی و روانی این افراد از محورهای مهم پژوهشی محسوب می‌شود.
کد خبر : 315101
2912656.jpg

بهاره کاشانی موحد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برگزاری اولین کنفرانس ملی درمان‌های نوین سردرد گفت: یکی از دغدغه‌های جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سالمندی و سلامت روانی است. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان در کشور، سلامت جسمی و روانی  این افراد از محورهای مهم پژوهشی محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی درمان نوین سردرد گفت: این کنفرانس با نگاه ویژه به سالمندان در  چند محور اصلی شامل درمان‌های نوین سردرد برای سالمندان در هفته سلامت سالمندان برگزار می‌شود تا دانشجویان و افراد علاقمند و مرتبط با سالمندان، اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری این کنفرانس، واحد فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز همکاری کافی داشته وبه‌این‌ترتیب می‌توانیم، برای شرکت‌کنندگان خارج از تهران اولین کنفرانس ملی درمان‌های نوین سردرد را به‌صورت آنلاین  نمایش دهیم.

انتهای پیام/4085

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته