دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 14:42
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس:

فراگیری روش کارآفرینی و اشتغال مهم‌ترین نیاز جوانان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تأکید بر لزوم فراگیری سبک زندگی هم‌زمان با کسب دانش در دانشگاه‌ها، فراگیری روش کارآفرینی و اشتغال را مهم‌ترین نیاز جوانان امروز دانست.
کد خبر : 315070
IMG_7115.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم در آیین بازگشایی دانشگاه‌‌آزاد‌اسلامی استان فارس اظهار کرد: داشتن هنر و تکنولوژی بدون توجه به یادگیری روش ایجاد اشتغال و افزایش درآمد، سبب ناکارآمدی دانش می‌شود.

وی با بیان اینکه از آغاز تاریخ بشر تا امروز مهم‌ترین مقوله‌ای که انسان را به سمت خدا هدایت کرده عقل و بهترین ابزار درونی عقل، دانش بوده است،  تأکید کرد: هدایت جوانان در جامعه بزرگترین مسئولیتی است که دانشگاه‌ بر‌عهده دارد و امروز در دانشگاه‌ها نیاز به دو مقوله سبک زندگی و مدیریت ذهن داریم.

رئیس واحد شیراز با تأکید بر اینکه نیازمند دنبال‌کردن سبک زندگی سالم در دانشگاه‌ها با کمک افکار جوانان و دانشجویان هستیم، گفت: بزرگ‌ترین نیازی که جوانان امروز ما دنبال می‌کنند، کارآفرینی است و در این امر دانشگاه باید بتواند در کنار دانشی که به دانشجو یاد می‌دهد، روش ایجاد شغل را هم یاد دهد و در این میان مدیران دانشگاه‌ها نیز باید این مهم را در سرفصل‌های سیاست‌گذاری‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته