دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 14:05

تمجید سوریه از حمله موشکی سپاه

وزیر امور خارجه سوریه از حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک‌های تروریستی در این کشور قدردانی کرد.
کد خبر : 315052

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، «ولید المعلم» حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به بوکمال سوریه ستود و گفت: «این حمله موشکی در چارچوب مبارزه با تروریسم انجام شد. همکاری با ایران قانونی است و تطابق کاملی با حق حاکمیت و استقلال سوریه دارد.»

وزیر امور خارجه سوریه افزود: «آزادسازی ادلب و حومه‌های شمالی و شرقی حلب تا رسیدن به منبج و شرق فرات، آخرین فصل از جنگ در سوریه است.»

«معلم» که در نیویورک حضور دارد تصریح کرد:‌ «هدف از ایجاد ائتلاف چهارگانه برای حمله به لاذقیه که اسرائیل در پس آن قرار دارد، متوقف کردن روند پیروزی‌های ارتش سوریه و متحدانش است. آنها می‌خواهند بحران در سوریه را طولانی‌تر کنند تا فروپاشی صهیونیست‌ها دیرتر رقم بخورد.»

وزیر امور خارجه سوریه گفت: «پدافند هوایی سوریه با دقت عالی مقابل موشک‌های اسرائیل قد علم و بیشتر آنها را ساقط کرده‌اند.»

وی درباره سامانه ضد هوایی اس300 تصریح کرد: «ما به اظهارات روسیه اعتماد داریم که معتقدند باید از آسمان سوریه در راه دفاع از خود حمایت کنند.»

انتهای پیام/4033/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته