دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا عنوان شد:

پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی به دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 314747

عزیز جوانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملکان با اشاره به پرداخت وام شهریه برای دانشجویان توسط بانک‌های رسالت و مهر اقتصاد، اظهار کرد: سقف این وام حداکثر 20 میلیون تومان با کارمزد سه درصد بوده و بازپرداخت آن در اقساط 24 ، 36 و 48 است.

وی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از ابلاغ بخشنامه تخفیف ویژه به داوطلبان رشته‌های کم‌دانشجو خبر داد و گفت: این بخشنامه در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مصوب و به واحدها ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز درباره ناحیه‌بندی واحدهای دانشگاهی عنوان کرد: هدف از ناحیه‌بندی واحدهای دانشگاهی، سامان‌دهی رشته‌های تحصیلی و استفاده از اعضای هیأت علمی در استان است.

لزوم ورود دانشگاهیان به مشکل کم‌آبی باغ‌های ملکان

جوانپور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از واحدهای با ظرفیت‌ بسیار بالاست، ادامه داد: 11 هزار هکتار باغ‌ انگور در ملکان موجود است که مشکل کم‌آبی دارد، استادان باید با طرح‌های پژوهشی این مشکل را برطرف کنند تا سبب درآمدزایی منطقه شود.

وی به پژوهشکده انگور شمال غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان آماده حمایت از فعالیت و طرح‌های این مرکز پژوهشی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز از ‌بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان بازدید و با دانشجویان،کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی گفتگو کرد.

انتهای پیام/4062/4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته