دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 09:20
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در د

بسیج دانشجویی نقش تأثیرگذاری در اعتلای فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها د

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: بسیج دانشجویی نقش تأثیرگذاری در اعتلای فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها دارد.
کد خبر : 314656
۲۰۱۸۰۹۳۰_۱۱۲۱۰۸.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در پنجمین نشست شورای مشورتی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاهی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد، گفت: بسیج دانشجویی به‌عنوان نهادی انقلابی، نقش تأثیرگذار و مؤثری در ارتقا و اعتلای سطح فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها ایفا می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: روشنگری سیاسی و اطلاع‌رسانی در این عرصه به‌منظور ارائه خط مشی صحیح و مشخص در حوزه سیاسی، ازجمله وظایف خطیر همه مجموعه‌های دانشجویی انقلابی است. 


حیدری گفت: مبارزه با عناصر تخریب‌کننده ارزش‌های نظام اسلامی را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: انتقال اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل‌های جدید انقلاب، همواره مورد تأکید بوده و برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی منسجمی انجام شود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: هفته دفاع مقدس به‌عنوان نمادی از ایثار، از خودگذشتگی و ولایت‌پذیری رزمندگان و مجاهدان اسلام است و مدافعان حرم نیز با قدم‌گذاشتن در راه شهیدان، برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال مجاهدت هستند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر نیز با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد دانشگاه متبوعش به طرح‌های پژوهشی انجام‌شده در واحد شاهین‌شهر اشاره و اضافه کرد: پژوهش‌محوری در دانشگاه‌ها یکی از ضرورت‌های رشد علمی و ایجاد روحیه پژوهشگری در دانشجویان است.


مسعود نصری با توجه به سیاست‌های تبیین‌شده دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امروزه اجرای برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی مسئله‌محور، اولویت ویژه‌ای دارد. 


وی اظهار کرد: تشکیل و توسعه هسته‌های علمی و پژوهشی و راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در واحد شاهین‌شهر در راستای جذب ایده‌های علمی و پژوهشی دانشگاهیان از اقدامات پژوهشی در دستور کار است.


انتهای پیام/4065/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته