دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پروفسور باز هم جواب رد داد/ رضاییان در لیست سیاه پرسپولیس

رامین رضاییان این‌بار هم از سوی سرمربی تیم پرسپولیس در لیست سیاه قرار گرفت.
کد خبر : 314480

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با مصدومیت حسین ماهینی زمزمه‌های حضور رامین رضاییان در پرسپولیس شنیده می‌شود. پس از اینکه ماهینی رباط صلیبی پاره کرد و کل فصل را از دست داد حالا هواداران پرسپولیس امید دارند تا پروفسور رضایت بدهد و رضاییان با پایان محرومیت پرسپولیس، در نیم فصل دوم به این تیم ملحق شود. 

ضمن اینکه این بازیکن در حال حاضر تیم هم ندارد و این اتفاق خیلی راحت محقق می‌شود، اما موضوع اصلی رضایت برانکو است. او در صحبت‌های خود بارها اعلام کرده است که قصد جذب رامین رضاییان را ندارد و در نیم فصل دوم بازیکن جدیدی جذب نخواهد کرد و با همین بازیکنان فصل را به پایان می‌رساند. 

ضمن اینکه برانکو با صراحت تمام، چند وقت پیش اعلام کرد، رضاییان بعید است حضورش را در تیم ملی با حضور در پرسپولیس به چالش بیاندازد. با این شرایط بدیهی است برانکو هنوز رضاییان را در لیست سیاه خود قرار داده است و نظر خود را تغییر نداده است.

البته با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها و زمزمه‌های بازگشت رضاییان به پرسپولیس، این بازیکن هم واکنشی از خود نشان نداده است و گویا خودش هم چندان تمایلی به حضور در تیم پرسپولیس ندارد.

انتهای پیام/4057/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته