دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 04:54
در گفتگو با آنا اعلام شد:

پیشرفت 85 درصدی آزمایشگاه همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از پیشرفت 85 درصدی طرح آزمایشگاه همکار این دانشگاه خبر داد و گفت: بخش مواد غذایی و شیمی این آزمایشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : 314387
1536740964-636096993187208256.jpg

حمدالله منظری توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا به تشریح برنامه‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار کرد: توسعه رشته‌های کاربردی و حرکت به‌سمت جذب رشته‌های کارآفرین، جذب هیأت علمی متعهد و متخصص، اصلاح هرم آن و هدفمندی به‌کارگیری استادان حق‌التدریس با هدف افزایش کیفیت آموزشی، بخشی از برنامه‌های این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: البته دانشگاه نسبت به دغدغه‌های روحی و فکری دانشجویان نیز بی‌توجه نیست و در این زمینه، فعال‌کردن دفاتر مشاوره و راهنمایی برای کاهش آسیب‌ها و مشکلات احتمالی در دستور کار قرار دارد.

منظری توکلی با بیان صرفه‌جویی 6 میلیارد تومانی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در سال گذشته، تأکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی عملی کوتاه‌مدت با همکاری سازمان‌ها و نهادهای بیرون از دانشگاه مورد توجه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: در حوزه فرهنگی، بیست و سومین جشنواره ملی هنر و ادبیات دینی با دریافت آثار در تیر 97  آغاز شده و مراسم اختتامیه آن، آبان سال جاری با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اضافه کرد: واحد کرمان به‌عنوان مسئول کمیته دانشگاهیان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بین همه دانشگاه‌های استان کرمان، انتخاب شده است. علاوه بر این، دبیری کمیته علمی و دانشگاهیان دومین کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان که اسفند سال جاری برگزار می‌شود، برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است و رئیس این کنگره سردار سرافراز قاسم سلیمانی خواهد بود.

وی با بیان حضور 15 مرکز رشد و دو شرکت دانش‌بنیان در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با معاونت پژوهشی سازمان مرکزی منعقد شده که براساس آن، فعالیت‌های پژوهشی و جذب درآمدهای غیر شهریه با حمایت آن معاونت و همکاری دانشکده‌ها انجام خواهد شد.

منظری توکلی افزود: ایجاد آزمایشگاه همکار استاندارد واحد کرمان در بخش آزمایشگاه شیمی و مواد غذایی با حدود 85 درصد پیشرفت در حال پایان است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. در فاز بعد، آزمایشگاه بتن و خاک نیز به این آزمایشگاه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/4062/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته