دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 12:30
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

ایران در جنگ اقتصادی تمام‌عیار است/ لزوم دوری مسئولان از تجمل‌گرایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ایران در جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار گرفته است، اعلام کرد: مسئولان و مردم از زندگی همراه با تجمل‌ دوری کنند.
کد خبر : 313631
photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۵_۱۱-۳۲-۳۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی در جمع شرکت‌کنندگان گروه معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: تمام اسلام در واقعه عاشورا خلاصه شده است و هرچه اسلام در خود دارد، در روز عاشورا ظهور و بروز می‌کند.

وی با اشاره به تأکید دین اسلام مبنی بر توجه به فرهنگ ایثار گفت: عاشورا و  دفاع مقدس، بهترین و زیباترین نوع از ایثارگری در تاریخ بشری است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: گروهی در واقعه عاشورا به دلیل خوردن لقمه‌های حرام دست به جنایتی هولناک زدند؛ اما گروهی با روحیه الهی برای جان‌باختن در مسیر خدا و احیای دین اسلام تلاش کردند.

دوره‌های معارف تببین دفاع مقدس در دانشگاه افزایش یابد

وی با برشمردن ضرورت برگزاری دوره‌های معارف جنگ عنوان کرد: باید برنامه‌هایی توسط دانشگاه برای شناساندن معارف جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس  به دانشجویان اجرایی می‌شود.

منظری‌توکلی با تأکید بر اینکه اسلام الگوهایی مانند ائمه بزرگوار دارد، خاظرنشان کرد: امروز متأسفانه تجمل‌گرایی به‌شدت در میان مردم رسوخ پیدا کرده و حتی مدیران و مسئولان ما را دچار این معضل کرده است.

وی ادامه داد: ایران در حال جنگ اقتصادی و روانی است و جوانان باید نقشه‌های دشمن در زمینه نابسامانی‌های پولی، ورشکستگی نهادهای مالی، گرانی لجام‌گسیخته، اعتصابات صنفی و نارضایتی مردم و جوسازی علیه رهبری را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/4062/4082/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته