دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1397 - 02:26
عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفتگو آنا:

عملکرد آزادکاران دور از انتظار بود/ فکر و ذکر مسئولان فوتبال است

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی انتظارات را برآورده نکرد.
کد خبر : 314300

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد  تیم ملی کشتی جوانان در رقابت‌های جهانی گفت: متأسفانه انتظاری که از تیم جوانان داشتیم محقق نشد، البته تیم به لحاظ کیفی نسبت به دوره گذشته بهتر کار کرد، اما با این‌ حال انتظار بیشتری داشتیم. تیم جوانان سال گذشته در رقابت‌های جهانی موفق به کسب مدال طلا نشده بود اما امسال این اتفاق رخ داد. 

وی گفت: تیم جوانان 10 نماینده داشت و تنها موفق به کسب سه مدال شد. کشتی‌گیران ما بهتر از این می‌توانستند نتیجه بگیرند و انتظار ما و کادر فنی بیشتر از این بود. البته باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که کشتی مشکلات زیادی دارد. در حال حاضر به دلیل شرایط سخت اقتصادی خیلی از تورنمنت‌های کشتی‌گیران لغو شده است. این موضوع تأثیر روحی و روانی زیادی بر روی کشتی‌گیران گذاشته است. 

جوادی در پاسخ به اینکه این شرایط برای ملی‌پوشان فرنگی است ولی آنها برای دومین بار قهرمان جهان شدند، اظهار کرد: همان‌طور که گفتم انتظار از کشتی‌گیران زیاد بود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. البته در شورای فنی قرار است جلسه‌ای برگزار کنیم و در مورد عملکرد ملی‌پوشان صحبت کنیم. 

عضو شورای فنی در خصوص اعزام تیم کشتی بزرگسالان به‌صورت ناقص به رقابت‌های جهانی عنوان کرد: هنوز به‌صورت قطعی این موضوع نهایی نشده است، البته با توجه به این شرایط این اتفاق دور از ذهن نیست و شاید تیم   به‌صورت ناقص اعزام شود. متأسفانه با توجه به نرخ دلار هزینه اعزام یک تیم بالای دو میلیارد است و با توجه به اینکه هر دو تیم آزاد و کشتی برای این رقابت‌ها اعزام می‌شوند طبیعی است که فدراسیون تصمیم بگیرد که تیم را به‌صورت ناقص اعزام کند. 

جوادی در پاسخ به اینکه از عملکرد سرمربی تیم راضی هستید و آیا تغییر در کادر فنی پیش می‌آید، عنوان کرد: سرمربی تیم هم زحمت خودش را می‌کشد و ما هر‌بار که بر سر تمرین می‌رفتیم، می‌دیدیم که آنها خوب کار می‌کنند اما نمی‌دانم چرا نتوانستند نتیجه بگیرند.

جوادی در پایان گفت: کشتی برای هیچ‌کس اهمیت ندارد. اگر تورنمنت‌های ما لغو شود کسی به آن توجهی نمی‌کند و همه فکر و ذهن مسئولان ما فوتبال شده است و برای این تیم هزینه‌ می‌کنند.  امیدوارم به کشتی بیشتر بها بدهند و به رشته اول ایران تا به این حد بی‌توجه نباشند. در شرایط فعلی که قیمت ارز همه را دچار مشکل کرده است فدراسیون کشتی بیشتر از همه آسیب می‌بیند چراکه ما اعزام‌های زیادی در رده‌های سنی داریم.

انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته