دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1397 - 13:46
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی:

ایران بهترین سرمشق دفاع از مظلوم در جهان است

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در همایش پویش مردمی نامه پنجاه هزار نفری جوانان انقلاب اسلامی ایران به جوانان جهان اسلام گفت: امروز جمهوری اسلامی بهترین سرمشق برای مسلمانان جهان در جهت دفاع از حق است تا نگذارند دشمنان بر آنان تسلط پیدا کنند.
کد خبر : 314193
333.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شهو عبدالسلام در همایش ابناءالمحمد که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در سازمان سراج تهران برگزار شد، گفت: امروز دشمنان اسلام مخالف گسترش فرهنگ اسلامی در جهان هستند.

وی دلیل اصلی مخالفت‌های دشمنان با مسلمان را تفکر نژادپرستی آن‌ها دانست و افزود: دشمنان مخالف توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی و اعلام حضور در زیر پرچم «لااله‌الاالله محمد رسول‌الله» هستند و به همین دلیل هر روز بهانه‌ای علیه مسلمانان می‌تراشند.

عضو هیأت علمی دانشگاه  شهید بهشتی تصریح کرد: نژادپرستان خوی برتری دارند و علاقه‌مندند همه در زیر دست و سیطره آن‌ها باشد و به همین دلیل در دنیا به زورگویی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امروز برخی در جهان به دنبال سرقت منابع کشورهای جهان اسلام هستند تا بتوانند از این طریق آن‌ها را زیر یوغشان قرار بدهند، ادامه داد: آمریکا میلیاردها دلار برای حضور در عراق هزینه کرد تا این کشور را تحت سیطره خود قرار دهد و صدها هزار نفر را کشت تا ثروت این کشور را به تاراج ببرند، اما موفقیتی به دست نیاوردند.

عبدالسلام گفت: دشمنان اسلام، مخالف استقلال و آزادی ملت‌های مسلمان هستند و به همین دلیل همیشه با کشورهای مسلمان مخالفت می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از کشورهای قدرتمند از بهترین و بیشترین امکانات نظامی برخوردارند اما امکانات نظامی اولیه را برای برخی کشورهای مسلمان مانند ایران برنمی‌تابند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز در برابر زورگویی باید به دنبال استقلال کشور خود باشند و نگذارند دیگران بر منابع و ثروت کشورشان تسلط یابند، تصریح کرد: باید در مقابل دشمنان بایستیم و نگذاریم منافع کشورهایمان را به تاراج ببرند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با تصریح بر اینکه دشمنان به دنبال تفرقه و برهم زدن وحدت هستند تا مسلمانان همیشه درگیر اختلاف‌های خود باشند و از این طریق به ثروت کشورهای مسلمان دست یابند، ادامه داد: اگر کسی انقلابی باشد برای این حرکت و به دست آوردن استقلال و آزادی و دفاع از آن هزینه خواهد داد.

وی افزود: من در نیجریه بزرگ شدم و استعمار را در این کشور از نزدیک دیده‌ام. امروز وظیفه خودم می‌دانم از خاک و میهن خودم دفاع کنم و نگذارم این آزادی را از ما بگیرند و منابع را به غارت ببرند. امروز جمهوری اسلامی ایران بهترین سرمشق برای مسلمانان جهان در جهت دفاع از حق است تا نگذارند دشمنان بر آنان تسلط پیدا کنند.

انتهای پیام/4071/ن

انتهای پیام/

برچسب ها: خبرگزاری آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
۰
این نتیجه صدور انقلاب اسلامی است که امروز شاهد این هستیم که جوانانی از نیجریه در داخل کشور ما چنین اظهارات حکیمانه را بیان می کنند.
هلدینگ شایسته