دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1397 - 13:37
در همایش ابناءالمحمد صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده چهار شهید مدافع حرم و دفاع مقدس

در حاشیه همایش ابناءالمحمد که با حضور شماری از نمایندگان کشورهای مختلف برگزار شد از خانواده چهار شهید مدافع حرم و دفاع مقدس تجلیل شد.
کد خبر : 314192
3abfb061-7bcb-411c-87d5-68dd10bf531d.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در حاشیه همایش ابناءالمحمد که پیش‎‌از‎‌ظهر امروز با حضور شماری از نمایندگان کشورهای مختلف در سازمان سراج تهران برگزار شد از خانواده چهار شهید دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجلیل شد.

در این همایش پدر و مادر شهید مرتضی کریمی، مادر شهید سیدمصطفی موسوی، مادر شهید مجید قربان‌خانی و مادر شهید مرادی مورد تجلیل قرار گرفتند.

پدر شهید مرتضی کریمی در این همایش گفت: یکی از وصیت‌های فرزندم مرتضی این بود که اگر می‌خواهید گمراه نشوید فقط گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشید، چون ایشان از بهترین کسانی است که دوست و دشمن‌ را می‌شناسد. اگر رهبری را اطاعت کردید، پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به صاحب اصلی آن حضرت صاحب‌الزمان(عج) خواهد رسید.

در این همایش نامه پویش جوانان انقلاب اسلامی به جوانان جهان قرائت شد که این نامه به امضای بیش از 50 هزار جوان رسیده است.

به گزارش آنا، در این همایش محمدصادق کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و شهو عبدالسلام از کشور نیجریه و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.

انتهای پیام/4071/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: خبرگزاری آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
۰
خدارو شکر که جوانان انقلاب اسلامی در حوزه های جهانی و بین المللی ورود پیدا کردند و توانستند گام های را در این زمینه بردارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
۰
باید نگاه جدیدی را در جوانان جهان ایجاد کرد و انتشار این اخبار می تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد
هلدینگ شایسته