دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با آنا:

باشگاه سپاهان به داوران اسائه ادب نکرده است/ حاشیه‌ای در مدیریت قلعه‌نویی وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر اعتراضی به اشتباه‌های داوران کرده‌ایم، این کار بدون اسائه ادب انجام شده است.
کد خبر : 314186

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص پیروزی تیم سپاهان در خانه تیم نفت مسجدسلیمان و صعود این تیم به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، گفت: بازی خیلی سختی بود، تیم نفت مسجدسلیمان پیشرفت خیلی خوبی کرده است. آنها با تمرکز بالایی بازی کردند اما این بازیکنان تیم ما بودند که موفق شدند از فرصت‌هایی که نصیب‌شان شد، بهتر استفاده کنند و برنده شوند.

وی در مورد اینکه سپاهان منتظر یک لغزش از تیم پدیده است تا به صدر جدول صعود کند، اظهار کرد: ما نظرمان این است به‌جایِ آنکه منتظر اشتباه تیم‌های دیگر باشیم، بیشتر تمرکزمان را روی تیم خودمان بگذاریم تا بتوانیم از بازی زیبایی که انجام می‌دهیم به پیروزی و امتیازهای لازم برسیم. خوشبختانه تیم توسط امیر قلعه‌نویی به‌خوبی مدیریت و هدایت می‌شود و کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداریم. این امیدواری وجود دارد که بتوانیم تا پایان فصل جزء تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه اگر تیمش در دیدارهایی که برنده می‌شود هم، به مسائل داوری اشاره خواهد کرد یا خیر، گفت: ما در هیچ بازی به‌صورت غیررسمی اعتراض خود را به مسائل داوری مطرح نکردیم. شکی نیست اگر برنده هم از زمین خارج شویم، باز هم دوست داریم داوران عملکردی قابل قبول را ارائه کنند. هیچ‌وقت به‌دنبال آن نبوده‌ایم که با اشتباه داوران برنده از زمین خارج شویم. در دیدار با تیم نفت مسجدسلیمان هم برنامه کارشناسی داوری ثابت کرد که داور با شهامت و عادلانه قضاوت کرد و اعتراض‌هایی که از سوی تیم نفت صورت گرفت، بی‌مورد بود.

وی خاطرنشان کرد: من با وجود آنکه مدیرعامل تیم هستم ولی بیش از 22 سال فوتبال بازی کرده‌ام و با این ورزش بیگانه نیستم. قبول داریم که اشتباه‌های داوری بخشی از مسابقه بوده و حتی ممکن است در فینال جام جهانی هم داوری با اشتباه خود عامل قهرمان شدن تیمی شود که استحقاق قهرمانی نداشته است. بنابراین اگر ما اعتراضی به داوری کردیم، بدون کوچک‌ترین اسائه ادبی بوده و معتقدیم باید فضایی حاصل کنیم تا داوران روز به روز بهتر قضاوت کنند.

تابش در خصوص تعطیلی سه هفته‌ای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت:‌ من با توقف مقطعی بازی‌های لیگ مخالفم چرا که تیم‌ها به مرحله‌ای می‌رسند که آمادگی خوبی پیدا کرده‌اند و وقفه‌ها می‌تواند مانع پیشرفت‌شان شود. البته برگزاری رقابت‌های جام حذفی در خلال تعطیلی لیگ مانع از آن می‌شود که تیم‌ها از فرم همیشگی خارج شوند. ما هم سعی خواهیم کرد استفاده مثبتی از وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر رخ داده، ببریم و در دیدار با نساجی مازندران، بازی خوبی را ارائه کنیم. ضمن اینکه ما دیدار بعدی‌مان در جام حذفی نیز با تیم نساجی است و افتخار این را داریم که در دو بازی پشت‌سر هم مقابل نماینده استان مازندران قرار می‌گیرم.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته