دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 20:09

بازدید مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول از پروژه توسعه خوشه طیور گلستان

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در راستای توانمندسازی علمی و فنی برای توسعه صنعتی و تعاملات این واحد دانشگاهی از پروژه توسعه خوشه طیور استان گلستان بازدید کرد.
کد خبر : 313822
IMG_20180924_164531_694.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، فرهاد سنچولی در این بازدید جهت‌دهی صنایع کوچک و متوسط به سمت خوشه‌شدن را یکی از راهکارهای توسعه پایدار استان گلستان عنوان کرد و گفت: صنعت طیور به‌عنوان یکی از صنایع بسیار زودبازده از ظرفیت‌های استان گلستان به شمار می‌رود که باید شرایط را برای توسعه و رشد آن در استان مهیا کنیم.

عضو هیأت علمی و مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول ادامه داد: این دانشگاه در تلاش است با ایجاد بستر مناسب و همکاری با سایر نهادها تا حد امکان در راستای نگهداشت، تقویت و توسعه صنایع به‌خصوص در حوزه طیور گام بردارد.

محمد نظری مدیرعامل پروژه توسعه خوشه طیور گلستان نیز با تشریح مختصر نتایج مطالعه شناختی و برنامه‌های عملی آن از ایفای نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در زمینه توسعه‌ صنعت طیور استقبال کرده و بر استفاده از توانمندی‌های بومی و تعامل پروژه توسعه طیور و دانشگاه با بهره‌مندی از قابلیت‌های موجود در واحد علی‌آباد کتول تأکید کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی فناوری‌های مدرن در صنعت طیور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول و پروژه توسعه خوشه طیور گلستان در پاییز ۹۷ ازجمله توافقات این بازدید بود.   

به گزارش آنا، صنعت طیور گلستان با حدود هزار بنگاه کسب و کار، گردش مالی۲۵ هزار میلیاردی، سهم 10 درصد از تولید گوشت مرغ کشور را دارد و پروژه توسعه خوشه طیور با کارفرمایی شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان از سال ۹۶ در حال اجراست.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب