دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول در گفتگو با آنا؛

قیمت قطعی صدور ویزای اربعین 97 مشخص شد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه صدور ویزای اربعین مشخص شد.
کد خبر : 313812

مرتضی آقایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه هزینه صدور روادید, پوشش بیمه و درمان جمعاً 377 هزار و 700 تومان تعیین و مشخص شد،‌ گفت: این قیمت قطعی است.

وی با بیان اینکه سامانه سماح از ساعت 18 امروز باز شده است, ادامه داد: افرادی که خودشان ثبت نام مقدماتی را انجام دهند، باید 376 هزار و 700 تومان بابت هزینه‌ها پرداخت کنند.

 مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در نشست امروز قیمت نهایی ویزای اربعین اعلام شد، تصریح کرد: هزینه ویزا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با بانک مرکزی، از ارز تبادلی یا همان بازار ثانویه ارزی حدود ۸ هزار تومانی تأمین می‌شود.

 انتهای پیام/4083/پ/4076

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
۰
یه کربلا دلمون خوش بود میرفتیم که اونم ازمون گرفتن خدایا بشنو صدا و آه مظلوم رو خسته شدیم
لیلا غلامرضایی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
۰
من یه جا خوندم 277 هزار پس چشمام ضعیف شده باز 277 خوب بود
نوروز علی
Canada
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
۰
به خدا امام زمان ظهور کن اخه 400 تومان به خدا خیلیههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
۰
ارز 4200 به مردم میدن که برن کشورهای اروپایی سیر وسیاحت کنند ان وقت برای اربعین ارز 8000 در نظر می‌گیرن و بةجای اینکه به هر نفر 40 دلار رایگان برای سفر معنوی اختصاص بدن می‌خوان جیب مردم را خالی کنن من منصرف شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
۰
آقای رحمانی فضلی وزیر کشور چرا مخاطبان خودت رو کودن فرض میکنید، اگر مشکل عراقی‌ها برای عدم لغو ویزا مشکل امنیتی به زعم شما است خب مسلمنا ویزا باشه پس چرا قیمت اون رو بالا می برین، مشکل این نیست اصولا شما اصلاح طلبان اولا اعتقادی به این موضوع ندارید زیرا از منظر شما و رفقا‌تون شهادت امام حسین علیه السلام نتیجه واکنش خشونت طلبیه و حتی خدا رو هم میشه نقد و محاکمه کرد و در ثانی پشت پرده چی با کدخدا بستین خدا میدونه، دانستن یه وقتی حق ملت بود که باند و حزب شما رئیس نبود الان ملت نامحرمه از سال گذشته شروع کردین به سنگ انداختن بر سر راه زائران اربعین امسال چالش افزایش قیمت سال بعدهم یه بهانه پیدا میکنین برای تعطیلی اما بدانید با آل علی هرکه در افتاد ورافتاد خدا ذلیلتون کنه انشاءالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
۰
اگه واقعا ما حسینی هستیم کریلا رو بدون ویزا بریم چرا باید پول به عرب ها بدیم
همت
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
۰
کسی که عاشق باشه یک سال کار میکنه برای سفر اربعین، این که چیزی نیست. نشنیدی قدیما دست قطع می کردن برای رفتن به کربلا؟
عاشق باش تا بطلبندت...
امیر
Germany
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
۰
خدا لعنتتون کنه که این طور با بی تدبیری ملت رو از زیارت اهل بیت محروم می‌کنید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
۰
لعنت خدا بر کسانی که خیانت به این مملکت و نظام تشیع میکنن
عبدالحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
۰
وقتی پیاده روی اربعین این همه از نظر سیاسی و جهانی برای کشورمان اهمیت دارد پس چرا با مردم این گونه رفتار می کنید. مردمی که با پای پیاده در سرما و گرما و بدون ترس از حمله انتحاری دست به این عمل مهم و مقدس می‌زنند مستحق این رفتار نیستند. درد فقط ویزا نیست . کرایه از مرز تا نجف و از کربلا تا مرز .مگر از مردم چه سراغ دارید بخدا قسم مردم ما بهترینند این مردم را به راحتی از دست ندهید از هر کسی که سراغ می‌گیرم که امسال به کربلا می‌آیی اکثرا در جواب می گویند این همه پول از کجا بیاورم. پس یا حسین بگویید حداقل نسبت به کرایه و در نظر گرفتن اتوبوس از طریق ایران برای زائران اقدام فرمایید.
دوستدار امام حسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
۰
مسئولین کافر و خائن که نه امام حسین(ع) را و نه خدای امام حسین (ع) را می شناسند؛ بدانند زمانی برای مردم برای زیارت امام حسین (ع) باید از دست و پای خود میگذشتند پس پول که چیزی نیست. و بدانند که خاک عالم بر سرشان زیرا همچون دشمنان اهل بیت (ع) ان شاءالله تعالی در جهنم با یزید هم آتش و هم عذاب خواهند بود.
ابراهیم.ن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
۰
ما که رفتیم ویزا گرفتیم 234 هزار تومن شد ان‌شاءالله سال دیگه مسئولان تدبیر جدیدی بیاندیشند برا سفر اربعین ان‌شآءالله ...
محمد اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
۰
البته که خدا لعنت کنه دولت بی‌تدبیر و ناامیدی رو
اما وقتی در زیارت عاشورا میخونی بابی آنت و امي و....
حالا یه مقدار از جيبت خرج کنی جای دوری نمي‌ره
امام حسین خون و خانواده رو نثار کرده، ما اگه بخوايم رهرو آن امام شهید باشیم باید از شکم خود و زن و بچه بزنیم تا به این حماسه بزرگ خودمون رو برسونيم، آن شاءالله که همه دعوت بشیم. به کوری چشم دولت مردان بی تدبیر و ناامیدی و به کوری چشم لیبرال‌های داخلی و فتنه‌گران خارجی همه شرکت می‌کنیم.
و در آخر باز هم لعنت خدا بر منافقین
احسان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
۰
انشاءالله هممون زایرین امام حسین باشیم اماشرایط رفتن و مقدارش زیاده
مکروا و مکرالله والله و خیر الماکرین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
۰
به نام خدا
سلام بر دوستان .بعد میگن الکی میخوان به همه چیز انگ سیاسی بزنن منظورم این همه پیام حاوی نشر گرانی و سیاست آشفته کردن حال مردم حتی در زمینه زیارت اباعبدالله (ع) . دشمن خوب هدف رو شناسایی کرده ولی به ادن الله کور خوانده (رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی) همین عشق به امام حسین(ع) و روحیه جهاد و شهادت طلبی. کافیست یکبار به کربلا مشرف شده باشید عاشقان واقعی خوب می‌دانند از چه سخن می‌گویم هزینه و دور از جان گرفتاری و مریضی و حتی سن و سال همه بهانه است کافیست برای اثبات تصاویر زائران در راه را ببینیم اگر خودمان راه اشتباه رفتیم و حایل با امامان ایجاد کردیم مقصر کیست ؟ ولی باز هم ایشان کریم تر از این هستند که گلچین کنند همه را یکجا می‌طلبند اگر پای دلمان نلنگد همه چیز به خواست خدا درست می‌شه البته مسائل و مشکلات مالی هم هست ولی عاشق واقعی به هیچ عنوان دم از گلایه نمی‌زند و متواضعانه نرفتنش رو به نطلبیدن خودش مربوط میدونه نه اینکه بخواد از هر تریبونی باعث ناراحتی و دل نگرانی مردمش بشه (به استثنا بعضی از پیامها که واقعا از سوز جان بودند) بیدار باشیم و از آخرین سنگرها خوب دفاع کنیم.
یا حق
حسین اسماعیل باقری بیارجمند
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
۰
بنده هم، اگر خدا قبول کندرفتم، و دراین مانور عظیم شیعه، راه پیمایی اربعین به فضل الهی و بحمدالله، شرکت کردم، هزینه هایش را هم،خدا رساند، نایب الزیاره همه شیعیان بودم .
هلدینگ شایسته