دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قیمت بلیت‌های قطار اربعین 97 مشخص شد + زمان حرکت قطارهای تهران مهران

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا با انتشار اطلاعیه‌ای زمان و قیمت فروش بلیت قطار برای ایام اربعین 97 را اعلام کرد.
کد خبر : 317868
قطار کربلا.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مهدی رجبی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ 27 مهرماه تا 13 آبان ماه 97، 134 رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران_کرمانشاه در نظر گرفته شده است. 


وی درباره برنامه‌های شرکت رجا برای سفرهای زیارتی اربعین به کشور عراق بیان کرد: از دو ماه پیش هلدینگ هگتا و دو شرکت زیرمجموعه یعنی رجا و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین،‌ با پشتیبانی شرکت راه‌‌آهن برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی تدارک دیده‌اند. 


مدیرعامل رجا افزود: تلاش شده است با تأمین قطار فوق‌العاده تا ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران در قالب یک بسته همچنین هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران در اختیار متقاضیان قرار گیرد. 


رجبی با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه افزود: سازمان قطارهای فوق برای ایام اربعین چهار تخته، 6 تخته و صندلی‌دار است. 


مدیرعامل رجا افزود: قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه بر‌اساس نوع قطار و به‌صورت تک مسیره از حدود 700 هزار ریال تا یک میلیون و 500 هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی نیز در آن محاسبه شده است. 


بنابراین گزارش، متقاضیان سفر اربعین باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر باید مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه به همراه داشته باشند و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هرگونه مغایرت موضوع را به اطلاع اپراتور فروش برسانند. 


به گزارش آنا مخاطبان می‌توانند از طریق این لینک وارد خبر قیمت ویزای اربعین 97 شوند.


انتهای پیام/4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته