دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 20:51
آشنا در کانال تلگرامی خود:

توافق بدون عکس هم می‌شود ولی نه برعکس

مشاور رئیس‌جمهور نوشت: ما قاب عکسی یادگاری به کسی نخواهیم داد مگر آنکه توافقی ماندگار به دست آورده باشیم. روحانی به‌خوبی ترامپ را می‌شناسد. توافق بدون عکس هم می‌شود ولی نه برعکس.
کد خبر : 313568
e80947cf-7f56-4e5f-9171-0a7f2cee3e40.jpeg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسام‌الدین آشنا در کانال تلگرامی خود درباره حرف‌های جدید ترامپ درباره روحانی نوشت: کریستین امانپور مجری CNN در مصاحبه با حسن روحانی از او پرسید که امروز ترامپ در توئیتی شما را مردی دوست‌داشتنی خوانده و دوباره از ملاقات گفته است.

وی افزود: روحانی جواب داده که «به‌جای حرف، صداقت و جدیت لازم است. او دو سال پیگیر دیدار است. این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعاً به نفع دو ملت و دو کشور باشد.»

مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: ترامپ در سال گذشته در سخنرانی خود به‌صورت علنی به ایران حمله کرد و پس از آن با واسطه و بی‌واسطه از روحانی درخواست ملاقات کرد. امسال قبل از سخنرانی جوسازی کرد که من می‌خواهم روحانی را ببینم. بعد گفت اگر او بخواهد مرا ببیند مخالفتی ندارم بعد گفت شاید هم همدیگر را نبینیم ولی از او تعریف کرد.

وی نوشت: این نیاز به نمایش موفقیت در روانشناسی شخصیت او نهفته است اما تا آنجا که به ایران مربوط است، ما قاب عکسی یادگاری به کسی نخواهیم داد مگر آنکه توافقی ماندگار به دست آورده باشیم. روحانی به‌خوبی ترامپ را می‌شناسد. توافق بدون عکس هم می‌شود ولی نه برعکس.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته