دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 13:59
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد:

تأمین اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۹۵ و ۹۶ وزارت علوم و موسسات آموزش عالی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تأمین اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۹۵ و ۹۶ وزارت علوم و موسسات آموزش عالی خبر داد.
کد خبر : 313448

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی دربارۀ پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده، پاداش پایان خدمت همکارانی که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ بازنشسته شده‌اند، تأمین اعتبار شده و طی ماه‌های مهر، آبان و آذر توسط خزانه‌داری کل کشور پرداخت خواهد شد.

این تخصیص اعتبار پیرو پیگیری‌های حضوری و مکاتبات وزیر علوم با رئیس سازمان برنامه و بودجه در چند ماه اخیر صورت گرفته است.

غلامی در نامه‌ای که تیر امسال خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد، افزایش اعتبارات متمرکز این وزارتخانه از جمله ابلاغ ۳ هزار و 500 میلیارد ریال برای پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی را خواستار شده بود.

همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخش پایانی این نامه، لزوم توجه به شأن ارزنده خانواده آموزش عالی به منظور پاسداشت زحمات بازنشستگان معزز را یادآور و اقدام عاجلِ سازمان برنامه و بودجه برای ابلاغ اعتبار معادل ۳ هزار و 500 میلیارد ریال به این وزارت از محل ردیف‌های مرتبط ذیلِ جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ را خواستار شده بود.

انتهای پیام/4040/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته