دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1397 - 17:44

زمان تعیین تکلیف رؤسای بازنشسته فدراسیون‌ها مشخص شد

طبق اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، یک تا دو هفته دیگر وضعیت رؤسای بازنشسته فدراسیو‌ن‌های ورزشی مشخص می‌شود.
کد خبر : 312957

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دوم مرداد در مجلس تصویب و پس از تأیید شورای نگهبان، از سوی رئیس‌جمهور به تمامی ارگان‌های دولتی ابلاغ شد و بازنشستگانی که مشغول به کار هستند و مشمول این قانون می‌شوند دو ماه زمان دارند تا هر چه سریع‌تر صندلی خود را به فرد دیگری واگذار کنند.


شروین اسبقیان در گفتگو با برنامه مجله ورزش‌های آبی رادیو ورزش تعداد 13 رئیس بازنشسته در فدراسیون‌های ورزشی را تکذیب کرد و عنوان کرد وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی مدارک ایثارگری رؤسای فدراسیون‌هاست و تا زمانی که مدارک ایثارگری این رؤسا بررسی نشود‌، اسامی هیچ‌کس به عنوان بازنشسته اعلام نمی‌شود.


طبق گفته اسبقیان، بررسی مدارک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی یک یا دو هفته زمان می‌برد و بعد از آن تصمیم نهایی در مورد رؤسایی که بازنشسته هستند گرفته می‌شود. در حال حاضر هیچ‌گونه تغییر و جابه‌جایی یا تعیین سرپرست برای فدراسیون‌ها اتفاق نیفتاده است.


همچنین احمد دنیا مالی و غلامرضا امینی دو نامزد انتخابات فدراسیون قایقرانی از بازنشستگان کشوری هستند و طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، آنها نمی‌توانند در انتخابات حضور داشته باشند که البته اسبقیان هم در این خصوص اعلام کرد باید وضعیت ایثارگری این دو نفر بررسی شود و اگر آنها از بازنشستگان باشند در انتخابات نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.


البته با توجه به تغییراتی که ممکن است رخ دهد از همین روی ثبت‌نام از نامزد‌های این فدراسیون دوباره انجام خواهد شد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته