دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 12:27
مشاور فرهنگي رئیس هيأت موسس و امناي دانشگاه آزاد:

رفع مشکلات کشور با الگوگیری از شهدا میسر خواهد بود

مشاور فرهنگي رئیس هيأت موسس و امناي دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درحال حاضر برخی مسائل جنگ اقتصادي، بسيار كوچكتر از مشكلات دوران‌ جنگ تحميلي است و با الگوگیری از شهدا مي‌توان مشكلات را مرتفع كرد.
کد خبر : 313413

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزارى آنا، حمیدرضا مقدم‌فر در همايش دفاع همچنان باقي است که به‌مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، در سالن شهيد مطهري سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي در حال برگزاري است، گفت: برگزاري گراميداشت هفته دفاع مقدس براي ما و نسل‌هاي آينده دو منفعت دارد اول اينكه ما بايد از آن براي تقويت ارزش‌ها، پيشرفت، تقويت ولايت‌مداري و روحيه مقاومت استفاده كنيم، تحريف‌ها را بزداييم و چگونگي بهره‌برداري  از الگوي رفتاري و مديريتي را از دفاع مقدس بياموزيم.

مشاور فرهنگي رئیس هيأت موسس و امناي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: درحال حاضر برخی مسائل جنگ اقتصادي، بسيار كوچكتر از مشكلات دوران‌ جنگ تحميلي است و اگر بتوانيم از الگوي شهدايي نظير طهراني‌مقدم و شهداي هسته‌اي  استفاده كنيم مي‌توانيم مشكلات را مرتفع كنيم.

وي افزود: آسيب‌هايي در دانشگاه آزاد وجود دارد كه لزوم تحول در اين دانشگاه را ضروری می‌نماید و خوشبختانه تحت راهنمايي دكتر ولايتي و دكتر طهرانچي اين تحول در حال انجام است.

مقدم‌فر با بیان اینکه نگاه تحول با مديريت جهادي در دانشگاه آزاد اسلامي باوجود بسيجيانی كه ايثار و از خودگذشتگي و خدمت بي‌منت دارند میسر است عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي اگر مي‌خواهد در كوتاه‌ترين زمان تحول ايجاد كند نياز به اين نگاه دارد.

مشاور فرهنگي رئیس هيأت موسس و امناي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: تحول باید باعث شود جوانان متخصص و اسلامي تربيت شوند و این وظیفه بسیجیان است که این رویکرد تحولی را ایجاد کنند.

وي ادامه داد: به‌جز سپاه و بسيج، ارتش جمهوري اسلامي يك ارتش انقلابي است كه در راس آن مديريت جهادي فرمانده، ما را به ياد شهيد صياد شيرازي مي اندازد.

مقدم‌فر در پايان گفت: حادثه تروريستي اخير نشانه استيصال دشمن است چرا كه مردم عادي و سربازان بي‌خشاب را نشانه گرفته بود و همین موضوع نشان مي‌دهد ايران مقتدر و دشمن خار و زبون شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته