دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1397 - 17:37
مقدم‌فر:

عنوان انقلابی و انقلابی‌گری مترادف با جوان است

رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جوان ویژگی‌های خاصی در نهان دارد که می‌تواند انقلاب را به وجود آورد و مطالبه‌گر و آرمان‌خواه باشد.
کد خبر : 365756
AG8I0167.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمیدرضا مقدم‌فر بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی کتاب «انقلابی تراز» در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه عنوان انقلابی و انقلابی‌گری مترادف با جوان است،گفت: جوان ویژگی‌های خاصی در نهان دارد که می‌تواند انقلاب را به وجود آورد و فقط جوان می‌تواند مطالبه‌گر و آرمان‌خواه باشد و فرصت سازی بکند.


مقدم‌فر تصریح کرد: سرمایه‌ای که معجزه انقلاب اسلامی را رقم زد همین جوان بود و اگر جوان به امام و ولایت دلدادگی داشته باشد می‌تواند در مسیر الهی حرکت بکند.


وی با اشاره به مراحل تثبیت و نظام‌سازی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سه دهه با رهبری امام خامنه‌ای به همت سرمایه وجود همین جوانان سپری شد؛ از همت گرفته تا حججی همیشه جوانان بودند که پیشگام و پیشران در انقلاب حرکت می‌کردند.


رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اکنون کشوری داریم که بیش از نیمی از جمعیت آن مولود انقلاب و دلداده انقلاب هستند و به همین منظور سند راهبردی گام دوم تأکید بسیاری به جوانان دارد.


مقدم‌فر با اشاره افراط‌ها و تفریط‌ها در انقلابی‌گری بسان کرد: کتاب «انقلابی تراز» منبع و مرجع مناسبی برای انقلابی‌گری واقعی مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب است و باید در برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها نیز گنجانده شود.


انتهای پیام/۴۱۱۶/ 4122/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته