دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حمله تروریستی در اهواز چهره مدعیان غربی مدافع حقوق بشر را رسوا کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه تلخ شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در اهواز به‌دست ایادی استکبار جهانی برای هزارمین بار مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رسوا کرد.
کد خبر : 313184
00000.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد در آیین تجدید میثاق و عطرافشانی قبور مطهر پنج شهيد گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با گراميداشت ياد و خاطره شهدای والامقام، به‌ويژه شهدای حمله تروریستی اهواز و تبريک آغاز سال تحصيلی جديد، اظهار کرد: با توجه به انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران و وضعیت داخلی و خارجی که به کشور ایران حاکم بود، 31 شهریور سال 1357 صدام معدوم، نوکر استکبار جهانی جنگ تحمیلی علیه ایران را آغاز کرد.

وی ادامه داد: تفکر لیبرالیستی موجب شد صدام تا دروازه‌های اهواز پیشروی کند و خرمشهر را به تصرف در بیاورد و در آن‌زمان که ایران توان نظامی نداشت و جنگ بر انقلاب نوپا تحمیل شد، پیام امام امت(ره) در دل انقلابیون و عاشقان مکتب امام حسین(ع) طنین‌انداز شد و زن و مرد، کوچک و بزرگ، نظامی و غیرنظامی، همه و همه برای دفاع از آب و خاک وطن آماده شدند و حماسه‌ای آفریدند که ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دفاع مقدس، دفاعی الهی است که در آن هوای نفس نیست و فقط و فقط دفاع از ارزش‌های والای الهی و دارای یک وجه تسمیه بجا و شایسته‌ای است، متذکر شد: حادثه تلخ و اسف‌بار شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در اهواز به‌دست ایادی استکبار جهانی برای هزارمین بار مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رسوا کرد.

قاسمی‌نژاد با بیان اینکه ما دانشگاهیان از نمایندگان به‌عنوان وکلای مردم انتظار داریم با توجه به حرمت خون شهدا، دسیسه‌ها و نقشه‌های شیطانی استکبار، شناسایی شده و اقدامات لازم و مناسب را اتخاذ کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امنیت در کشور ما زبانزد عام و خاص است و چهار طرف کشور ما ناامن است، دشمن بعد از اقتصاد، امنیت کشور ما را هدف گرفته و کاستن توان موشکی ایران و ایجاد نارضایتی بین ملت را برای دستیابی به اهداف شوم خود، دنبال می‌کند.

وی افزود: اجتماع پرشور و بزرگ عاشوراییان در آمریکا، ایتالیا، آلمان، نیجریه، پاکستان، هند و دیگر کشورها وحشت بزرگی در دل استکبار جهانی انداخته و آنها از این موضوع در هراس هستند که اقتدار ایران اسلامی بین‌المللی شود و ما دانشگاهیان وظیفه داریم در کنار اخلاق و تهذیب، با بصیرت از انقلاب و سرزمینی که با خون شهدا به ثمر نشسته دفاع کنیم و این انقلاب بزرگ را به‌دست صاحب اصلی آن، امام عصر(عج) بسپاریم.

قاسمی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز عظمت و اقتدار ايران اسلامي در منطقه به يمن جان‌فشانی شهدا، شجاعت و ایستادگی رزمندگان و جانبازان اين مرز و بوم است که با دليرمردی خود در هشت سال دفاع مقدس، اجازه ندادند ذره‌ای از اين خاک مقدس به‌دست دشمنان بيفتد.

 آیین تجدید میثاق و عطرافشانی قبور مطهر پنج شهيد گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، هم‌زمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انجام شد.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب