دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

عطر شهدای عاشورایی فردا تهران را معطر می‌کند/ تشییع شهدای گمنام از مقابل دانشگاه تهران

پیکرهای مطهر 135 شهید گمنام تازه تفحص شده دفـاع مقـدس، صـبح روز پنـج‌شــنبه 22 شهریورماه از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشییع خواهد شد.
کد خبر : 310873

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم عزادار ایران اسلامی دعوت کرد تا در ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس شرکت کرده و بار دیگر یاد فرزندان به خون خفته روح‌‌الله را گرامی بدارند.


گفتنی است مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران روز پنج‌شنبه 22 شهریور و در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، مشهدمقدس، تبریز، ساری، کرمان و کرمانشاه روز دوشنبه 26 شهریور برگزار خواهد شد.


در متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: بر هیچ‌کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری‌های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش‌های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.


این اطلاعیه می‌افزاید: امروز استکبار جهانی و قبیله شیطان و شیطان صفتان تاریخ، با همراهی برخی دوستان داخلی خود، با تمام توان می‌کوشند تا با بهره‌گیری از جهل و نادانی و راه‌اندازی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای، به تطهیر چهره‌های دست‌نشانده مزدور و جیره‌خواران خود در منطقه و جهان اسلام برای تأمین مقاصد پلید و مطامع شوم خود، دست یافته، اما در این کوران حوادث و رویدادهای نو به نوی روزگار پر زرق و برق امروزی که مجال را برای تفکر و تدبر و خلوت تنگ کرده، باز هم شهدا، این شاهدان شهید و فروزندگان تاریخ و عرشیان قدسی از راه رسیده و با حضور مجدد در میان ما زمینیان و با دم مسیحایی خود، با وزیدن رایحه عاشورایی، مجالی می شوند تا سیری در راه و روش حسینیان زمان کنیم.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینک، پیـکرهای پـاک و مطهـر 135 شـهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفـاع مقـدس، در صـبح روز پنـج‌شــنبه مورخ 22 شهریورماه مصـادف با سـوم محـرم الحـرام در تهران از سـاعت 9 صبح از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدا تشـییع خواهد شد. مراسم شب وداع با این شهدا، چـهارشـنبه 21 شهریورماه همـزمان با اقـامه نـماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» (واقع در تهران میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی) برگزار خواهد شد.


این اطلاعیه خاطرنشان می‌کند: همچنین روز دوشـنبـه 26 شـهریورماه مصادف با هفتم محرم‌الحرام، مراسم تشـییع شـهدای گمنام در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد مقدس، تبریز، ساری، کرمان و کرمانشاه با حضور خیل عظیم امت حزب‌الله به صورت همزمان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

برچسب ها: شهید شهید گمنام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته