دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 15:44

معاون فرهنگی دانشجویی واحد پرند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور دکتر محمد قمی سرپرست دانشگاه واحد پرند، معاونان، مدیران و کارکنان در محل اتاق جلسات ساختمان اداری این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 31278

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی از سوی دکتر محمد قمی سرپرست واحد پرند، حجت‌الاسلام دکتر سید علی اصغر تقوی رئیس سابق دفتر فرهنگ به سمت سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی این واحد منصوب شد.


سرپرست واحد پرند در مراسم معارفه وی با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اصغر دریغ معاون پیشین دانشجویی، حضور دکتر تقوی را به عنوان معاون دانشجویی، فرهنگی این واحد تبریک گفت و تصریح کرد: حوزه دانشجویی یکی از ارکان اصلی دانشگاه بوده و از حساسیت خاصی برخوردار است.


قمی با تاکید بر تکریم دانشجو و فرهنگ‌سازی به عنوان یک ضرورت اجتناب‌‌ناپذیر در حوزه دانشجویی، افزود: لازم است همه حوزه‌ها با حوزه دانشجویی همکاری داشته باشند.


سپس دکتر دریغ با تبریک و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام تقوی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی از زحمات یکایک کارکنان حوزه دانشجویی تشکر کرد و برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش در این حوزه را تشریح کرد.


معاون جدید فرهنگی دانشجویی واحد پرند هم با تأکید بر دانشجو‌محوری و تکریم دانشجو افزود: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با حمایت مسئولان و همراهی همکاران اهداف عالی دانشگاه را تحقق بخشیم.


در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات دریغ در حوزه دانشجویی قدردانی شد و حکم تقوی سرپرست جدید حوزه معاونت دانشجویی- فرهنگی به وی ابلاغ شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته